Jde to Dobré Wow!

Revolucni dostavba

Grafika > Ostatní
Revolucni dostavba - Grafika - TeaPod
Revolucni dostavba - Grafika - TeaPod
Revolucni dostavba - Grafika - TeaPod
Revolucni dostavba - Grafika - TeaPod
Revolucni dostavba - Grafika - TeaPod

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

V místech které jsou tak silně ovlivněny dopravním řešením Nelze jen ták bourát domy z 19. století. Po vyřešení této křižovatky nepochopitelná fasáda se skryje do pozadí. Tak

Použitá techhnika, software

Když teď opět tam chtějí postavit "Druhý tančicí dům" který podle autrů přivolá světový ohlas a davy turistů. Tak jsem si dovolil vlastní úvahu o Bráně do města.
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 30. srpna 2013, 23:28
2 -
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 08. ledna 2012, 21:22
Kumgrim: Ale s tim já naprosto souhlasim. Veřejnej prostor je hrozně důležitej a pohledy/průhledy skrz město do dálky jsou důležitý, už jen kvůli orientaci. Jak člověk vnímá volnej prostor je pak dost individuální, někdo má v ulici klaustrofóbní pocit a vyhledává otevřený plochy, někdo se na volnym prostranství naopak cítí hrozně zranitelně. Ale to je fuk, já sem se vyjadřovl jen k tomuhle místu. Jen park/náměstí by bylo dost samoúčelný páč ten prostor díky bariérám těch megasilnic je prostě dot špatnej pro takovou věc, nikdo by tam nechodil.
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 08. ledna 2012, 19:39
neee nebudem bourat zadny baraky, ani ty hnusny ani opusteny, postavime si novy skleneny panelaky uprostred vaclavaku a je to...je to mesto, na co plochy na prochazky, stejne lidi travi 90% casu v budovach...
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 08. ledna 2012, 18:29
TeaPod: :smk: tady má něco padat? nechápu teď nějak souvislost :-)
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 08. ledna 2012, 18:27
Kumgrim: A proto mělo padnout celé židovské město s domy z 13 století, aby vznikla Pařižská na zbůsob Osmanovské Pařiže.
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 08. ledna 2012, 18:09
Plumm: Same here.

Duffator: Nejde o to, že chodíš někam trávit čas, jde o to, že nejsi zavřenej neustále v krabici. Myslim si, že pro člověka je důležitý pohled do prostoru a otevřená prostranství. Podvědomí je uplně jedno, jestli jsi ve městě nebo v přírodě. Nevim jak ty, ale já vždycky chci vidět dál. Proto nesnášim třeba polepy na MHD co jdou přes sklo, nesnášim zamlžený sklo u sedadla spolujezdce a nechodím do krámů, co mají přelepené dveře fólii, protože nevim, co mě za nimi čeká...
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 08. ledna 2012, 17:40
Já myslim, že tam u tý větší budovy nechal místa dost. Když se člověk podívá na měřítko, tak kdyby tam nebylo nic, tak to bude fakt velký náměstí jehož prostředkem vede silnice jak kráva a je obklopený další megasilnicí - místo kde bych asi nechtěl trávit volnej čas. Lidi bys tam neměli moc důvod chodit a zelo by prázdnotou. Nějakyý bariéry ve formě budov by tam měly být. Jinak nemůžu teď mluvit za autora, ale tohle je spíš takovej návrh regulačního plánu, design budov bych nehodnotil jsou to jen hmoty vymezujici zastavenej prostor.
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 08. ledna 2012, 16:54
TeaPod: Sorry, vyvracet tvojí demagogii mě fakt neba.
Návrh se mi nelíbí.
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 08. ledna 2012, 16:45
Kumgrim: Plumm: Jasně, proč by se ve městě mělo vůbec stavět. Město by mělo znamenat otevřená nepochopitelná neuživatelná místa okolo silnic. Město má být vzdušné, zelené, aby se tam dalo hrát basket napřiklad, abych se mohl proběhnout po zelení hned z baráku. Prostě město by mělo vypadat jako to sidliště ve kterým žijí, to je totiž dokonale
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 08. ledna 2012, 15:55
Kumgrim: Same here.
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 08. ledna 2012, 15:27
TeaPod: Jo jinak to tvoje dílo jsem vůbec nepochopil, nejsem architekt, tak se k tomu ani nevyjadřuju, jen sem měl potřebu vyventilovat :che:
Kumgrim
kvalita komentáře: 1 Kumgrim 08. ledna 2012, 15:26
TeaPod: Jsem pro, konečně slyšim rozumné slovo architekta :che: A myslim, že by se měla obnovit tradice zemljanek :che:
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 08. ledna 2012, 15:14
Po tom co jsem tu vyslyšel, mě už ten projekt ani nevadí. Klidně ať všude všechno zbourají.
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 08. ledna 2012, 15:12
:smk: :smk: :smk:
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 08. ledna 2012, 14:29
Ale zas je pak ta Praha taková ZENová, jedeš MHD a celou cestu čumíš do zdi... Oóóómmmmmmm
Kumgrim
kvalita komentáře: 0 Kumgrim 08. ledna 2012, 14:28
Já bych to nechal otevřený, maximálně nějaký obelisky nebo podobnou volovinu. Nevim co je to za tendence zastavit kazdej otevrenej prostor, kudy jde do ulic svetlo. Vyjedeme z tunelu a prejedem most do dalsiho tunelu...
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 08. ledna 2012, 07:44
..tohle úrovňový křížení by moc nešlo, to bys musel zvýšit náplavku a zrušit Husákovo ticho, aby ti to spádově vyšlo....parky tam zůstanou, i když nevím, jestli budou v tom smradu použitelný na basket - to je dáno územním plánem Prahy. Jediné s čím se "počítá" je ukončení Revoluční. Ta nová "Novomlýnská brána" je už asi druhej nebo třetí projekt. Všechny byly stejně ošklivý, ale stále lepší než to co tam je dnes...
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 08. ledna 2012, 00:50
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 08. ledna 2012, 00:37
krom toho jsi tam vytvoril o slozitou krizovatku vic....ted je tam krizeni mostu se silnici, koukam ze to bys dal do jedny roviny...ou shit
mikimaus
kvalita komentáře: 1 mikimaus 08. ledna 2012, 00:27
TeaPod: ja nevim, mne se to co tam maj postavit na ty vizualizaci taky tolik nelibi...v tom bloku jsou samy cinzaky a tohle se tam tak uplne nehodi, vypada to preci jen taky dost administrativne..ale jinak nejsem proti tam udelat neco odlisnyho a dobryho i za cenu ze jeden z tech baraku zbouraj, tancici dum se mi treba libi...naproti tem barakum jsou zas samy funkcionalisticky...
ale toho parku by mi bylo dost lito...volny plochy, parky, hriste a zelen je neco co v tom centru dost chybi a zpatky uz to nikdy nepujde...ani to parkoviste bych zbytecne nezastavoval...
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 07. ledna 2012, 20:54
mikimaus: Kyčovita pseudo renesance ha ha to je třeba zbourat všude v Praze a nahradit je poctivými barokními baráky.
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. ledna 2012, 20:48
kdyz se podivas na ty fotky, tak na ty historicky fotce je videt, ze misto toho modryho baraku stoji jinej barak....no ten modrej, to je nejaka kycovita pseudo renesance ci tak něco...
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. ledna 2012, 20:44
TeaPod: do obou, ten park tam je, je tam krasna zahrada, kde si clovek muze v klidu sednout, odpocinout, projit se se psem...v centru prahy jinak tahle moznost skoro neni...
proc si zastavovat dalsi zelenou plochu a stavet novy barak, kdyz tam tech baraku je uz tak vic nez dost?...proc radsi nekterej ten barak nezrekonstruovat nebo nezbourat a postavit tam neco daleko architektonicky atraktivnejsiho?...nerikam bourat pamatku, to by byla picovina, ale barak kterej neni nijak architektonicky zajimavej....jenom je starej (ale ne zas tak), to je vse...
no jestli tancici dum nikdy nebude pro bydleni, to je podle me jedno, ale umim si predtavit, ze pro to bydleni muze byt, narozdil od tech sklenenych krabic
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 07. ledna 2012, 20:36
mikimaus: Tančicí dům se sotva promění v obytný. Kanceláře je to co opravdu nezmizí z města nikdy - Bydlení a kanceláře. Budeme mít lítajicí auta a lítat na Mars ale kanceláře tu budou vždy.

Ten mini useklý park je 40x40 metru, vedle toho je park v celku 280x40 metrů - do kterého parku bys nejradší šel na skejt nebo na basket ?
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. ledna 2012, 20:29
TeaPod: ja to tam znam, pac jsme chvili bydlel v baraku vedle toho, co maji bourat....
mas pravdu ze se stavej jen baraky, ktery slouzej k administrativnim ucelum, ale jeste nemusej tak vypadat na prvni pohled-kdyz jednou z tanciciho domu muzou udelat hotel nebo byty a lidi se tam budou stehovat, ale kdo by se nastehoval treba do tohlhle sklenenyho? http://images02.olx.cz/ui/6/70/96/1275498239_97366496_1-Kancelar-15-m2-Centrum-Prahy-Metro-Florenc-3-min-Administrativni-budova-s-recepci-Praha-8-Karlin-ul-Pobrezni-1275498239.jpg
to uz spis zbouraj a postavej tam neco novyho...
no proc jej nezbourat, ten barak neni nicim hodnotnej a ty pozemky jsou hodnotnejsi nez kdyz tam bude stat dalsi administrativni budova...jak bylo krasne vypadnout do parku na skejt nebo si zahrat basket...u ty vody je to krasne a jsou to mista, kde se shromazduji lidi...kdyby tam postavili baraky tak to by me dost nasralo....
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 07. ledna 2012, 20:16
mikimaus: V centru Prahy se nic jiného kromě Administrativních budov nestaví. Tančicí dům je administrativa a ten nový projekt je taky administrativa.

Park je hned u toho dlouhy. Zastavují jenom část která je dnes objiždí dopravou.
http://mapy.cz/#x=14.427442&y=50.092940&z=17&l=15&c=2-3-8-15-25

Proč jej bourat a stavet něco pořádného, když se dá udělat nová křižovatka, nebourat žádne domy a neudělat něco pořádného na místě vzniklém z nové křižovatky?
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. ledna 2012, 20:09
ten barak kterej chtej bourat podle me neni z 19. stoleti, ale z pocatku 20.stoleti..ale to je jedno, architektonicky neni nicim vyznamnej...tak proc ho nezbourat a nepostavit tam neco poradnyho?
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 07. ledna 2012, 19:58
mne se to nelibi...nevim jak dopadne novy tancici dum, ale toto mi prijde jako dalsi administrativni budovy v centru prahy (vsechny jsou na jedno brdo) a taky me stve, ze bys zastavil jedny z mala zelenych ploch-park na nabrezi, co v centru prahy je :buu:
Duffator
kvalita komentáře: 0 Duffator 07. ledna 2012, 19:27
Jo, je to logický a dobře obhajitelný řešení. Dobrý, že jsi zachoval jakž takž pohled na věž z mostu.
HumanART
kvalita komentáře: 0 HumanART 07. ledna 2012, 18:56
07. 01. 2012 18:56:03: Do díla byla přidána nová část série.
  • TeaPod Autor
    TeaPod
  • 2 bodů
  • 30 komentářů
  • 1 hodnocení
  • 07. ledna 2012, 18:54
  • 2738 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2014 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | Inzerce aut - Autofrc