Jde to Dobré Wow!

:)

Grafika > Font
:) - Grafika - TeaPod

Použitá techhnika, software

illustrator photosop
Pro přidání komentáře se přihlašte.
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 20:07
Přines :) Diky
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 18:22
TeaPod: no já to četla dávno jmenuje se Ženy v umění a od Taschenu, jinak hledej kde chceš, já si jí přečetla v knihovně, aspoň poznáš jak moc tě to zajímá, nebo bych ti jí vlastně mohla zítra přinýst,....
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 16:50
bublon: kde to je?
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 16:50
tuc0: Nemam, napsal jsem o spojení relativistického pohledu s disciplinou, které tvoří dooknalou harmonii.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 16:48
by sis mohl přečíst knížku ženy v umění, docela dost zajímavý.........
tuc0
kvalita komentáře: 0 tuc0 20. ledna 2008, 16:48
máš nějak relativistický období... a relativismus je docela nuda ;)
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 16:45
Víte co Teapod tam napsal? Že žádne utlačování není, jen muži vytvořili názor co je dobře a co je špatné, a nikde Teapod nepsal že někdo pracuje vice či méně.
Muži a ženy mají různé názory, a není to o drapech a síle. Je to o tom že všechno je relativní, a ženy jak sjou méně uznávany za svojí tvorbu než muži, pracují ve většině méně. Ale není to ten útlak, jsou jíné.
A když mi řekne učitelka "Že je dobře, když na praci dívky není vidět jestli je to divka" tak má sice pravdu, ale na mých pracech byjste určitě poznali že jsem muž, tak proč to nějak skrývat?

Je těžke to psat, toto se musi mluvit. Pojďte někdy na čaj :)
cro2s
kvalita komentáře: 0 cro2s 20. ledna 2008, 15:25
no alespon to vyvolalo zajímavou diskuzi:smk:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 14:34
Mishka: heh, neboj Sendi to pochopil:))
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 20. ledna 2008, 14:30
SendiX: jsem dost plache devce a tyhle intimni zalezitosti ze sahanim na me ci dokonce do me jsou pro me velmi choulostiva zalezitost, tak diky za distanc :kuk: :hi:
(pro zichr = je to jen vtipek, "usmirovaci" hlaska, neni v tom nic osobniho, zleho!)
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 14:28
Mishka: no ok, do svědomí ti sahat nebudu...
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 20. ledna 2008, 14:27
SendiX: uf! moc nad veci taky nejses, co, kdyz Te rozhodi kapitalky, ktere jen slouzily jako jasne prehledne a kratke definitivni vysvetleni, ze mluvim celou dobu o necem jinem, nez se mi tu slohovkama snazis vyvracet! tak, prosim, muj velmi casto pouzivany vykricnik na konci vety a podobne tolik nehrot! :kuk: :hi:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 14:18
Mishka: nojo, ale to nemá nic společného s tím co je v tomhle díle psáno, nebo ano?!...já o tom přeci píšu, že o tomhle to nejni...a že mám načteno bože, to je blbost, to jsou prostě jenom argumenty, já jenom říkám, že to co píšeš není reálnej důvod proč se ženy na poli umění prosazují jen sporadicky, protože i to o čem mluvíš má souvislost s útlakem o kterém se zmiňuji, protože tomu tak prostě nebylo vždy(například Spartské ženy)...ostatně důkazem budiž to, že například v literatuře se prosadilo a prosazuje velké množství žen a proč?!...nene, je to sice jenom moje přesvědčení ale logicky mi plyne, že to co říkáš jednak není důvod a druhak to s problematikou o které se vyjadřuje TeaPod souvisí spíše okrajově.)...dobrou chuť přeju...
a znovu bych tě rád poprosil, abys zkusila diskutovat trochu korektněji, mám opravdu zájem na tom tě vyslechnout, ale tím, že si zapneš tabulátor, použiješ vykřičníky a slova jako "tečka", mě opravdu neohromíš...
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 20. ledna 2008, 14:10
SendiX: mam na stole teply obed, nechce se mi uz rozepisovat podrobneji, mas sice asi nacteno, teoreticke znalosti mozna z ucebnic mas, ale stale pro me pletes ty jabka s hruskama! zvlast posledni odstavec je zcela mimo k tomu, o cem celou dobu mluvim!

JA NEMLUVIM U ZEN O ABSENCI POTREBY TVORIT, SEBEREALIZOVAT SE, ALE O TOM, ZE ZENY NEMAJI TAKOVOU POTREBU BYT ZA TO TAK UZNAVANY, NEMAJI POTREBU SVOU SEBEREALIZACI CPAT TAK NA OBDIV SVETU A BYT ZA TO TOLIK UZNAVANY JAKO MUZI! TECKA. :hi:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 14:01
a sorry za pravopisný chyby(pliv!):)))
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 13:59
Mishka: to samozřejmě nepopírám, ale jsem přesvědčen, že to tak nebylo vždy, že ženy vždy toužily a touží vystoupit ze stínu muže, je logické, že jejich prioritou byla a stále je rodina, potomci a tak dále, ale tohle neplatilo vždy a i dnes, kdy se ženy prosazují, se tyhle priority pomalu ale jistě mění, ženy se osamostatňují, touží po úspěchu a jsou úspěšné, následují svoje ženské vzory a daří se jim to právě proto, co je psáno výše...ostatně můžu ti uvést i příklad jak to chodí ve společnostech na vysoké mentální úrovni(leč vědomostně zaostalých), v takových společnostech totiž ženy nejsou svázány výchovou svých potomků(což ostatně není přirozená lidská vlastnost)v takových společnostech, totiž děti vychovávají celé komunity, kde jsou všichni lidé(muži i ženy) na stejné úrovni a obě pohlaví mají tedy stejnou váhu, leč jinak přispívají k prosperitě společnosti-v takových komunitách ženy tvoří mnohem více umělecké předměty například, tančí, věnují se hudbě a tak dále a to prosím jen proto, že nejsou utlačovány muži, ačkoliv žijí ve vědomostně primitivní společnosti, kdyby se taková společnost rozvýjela dále, slavných žen by zde určitě bylo stejně jako slavných mužů a to jen proto, že neznají patriarchát(poznámka-mluvím například o kmenu Sanů ze střední afriky, nebo některých kmenech severoamerických indiánů)...z toho mi jasně vyplývá, že je to útlak co zabraňuje ženám svobodně tvořit, ostatně tvorba, například umělecká není o ukojení ega, nýbrž o seberealizaci o poznání a tudíž, ten kdo tvoří za účelem ukojení svého ega není umělec..netvrď mi tedy, že ženy netouží se seberalizovat jinak než prostřednictvím úklidu obývacího pokoje, tak tomu není a nikdy nebylo, jen ženy nemělo možnost se vyjádřit jinak...uuuf omlouvám se, že sem se tak rozepsal, snad mi Mishko odpustíš:P
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 20. ledna 2008, 13:48
SendiX: :stop: :stop:
pro me porad pletes jabka s hruskama... sice bychom znali dnes jiste vice slavnych zenskych jmen, protoze by se ukazala kvalita jejich prace, to ale nemeni nic na tom, ze zeny nepochybne v sobe rozhodne nemaji tak silnou dravost a potrebu byt opevovane za sva dila, rvat se v tomto ohledu... maji proste zpravidla jine potreby, priority! pokud toto popiras, tak... :hi:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 13:45
Mishka: ostatně všimni si, že každej druhej blbeček bez argumentu, by se tohohle překlepu chytil, tak mě respektuj alespoň jako já respektuju tebe:thk:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 13:43
Mishka: já tě o něm ani nehodlam přesvědčovat nebuď tak úzkporsá...že nemá nic společného matriarchát z touhou se prosadit je podle mě nesmysl, jelikož v době, kdy se začal uznávat jako nejdůležitější muž se slavné ženy z dějin prakticky vytratily a to panovalo prakticky až do dvacátého století, kdy egocentričtí muži začali trochu více přemýšlet a vztah k ženám se začal radikálně mněnit(ačkoliv stále jsou ženy dost utlačované)...až v této době se ženy skutečně začaly prosazovat na poli umění či vědy, takže mi netvrď, že tyto dva aspekty spolu nesouvisí a byl bych opravdu rád Mishko, kdybys mě nenazývala posměšně(byť mě chytrolín neuráží), myslím, že jsem na tebe nijak neútočil, dokonce jsem ani nic neadresoval tobě, tak buď tak laskava a trochu se na mou adresu uklidni, děkuji:P
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 20. ledna 2008, 13:39
"...ze chlapi opravdu potrebuji to ego timto krmit daleko vice nez ZENY" melo byt samozrejme"
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 20. ledna 2008, 13:38
SendiX: aaa, tradicne chytrolin Sendix v opozici.. byla bych prekvapena, kdyby jsi nereagoval na muj nazor a jeste takto! :hi:
ja nesouhlasim s Tebou, jednak pletes jabka s hruskama (matriarchat a touha po slave za sve vytvory jsou pro me dost odlisne veci) a druhak jsem presvedcena, ze chlapi opravdu potrebuji to ego timto krmit daleko vice nez chlapi! a ty me o opaku nepresvedcis! :hi:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 13:35
Venkov: ano i ne, byť s chybami všichni víme o co jde:P
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 20. ledna 2008, 13:34
SendiX:
Ak sa vyjadruje v texte, asi sa bez slov nezaobíde.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 13:34
Venkov: hm hm...ano ano...pro mě to vlastně není ani tak důležité, vždyť řeč je tolik nepřesná, budu raději když pochopím co autor myslí bez zbytečných slov.)
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 20. ledna 2008, 13:33
Venkov:
*malý :stop: :jo:
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 20. ledna 2008, 13:32
TeaPod:
Lingivistická úroveň súvisí s konkretizovaním formy, ako v každej "reči". To, že zdieľame kolektívne nevedomie nám ešte neposkytuje vysoké komunikačné "rozlíšenie". Pozdravujem angličtinu, čeština, mno... tá má malú koláč.

A výrok, možno by to malo byť súčasťou nejakej širšej práce, toto je skôr zhrnutie niečoho čo som nevidel.
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 20. ledna 2008, 13:32
hm, Mishka nemá pravdu, vždy tu byly touhy žen dostat se někam vysoko a vlastně se vysoko dostaly, to když panoval na světě krásný matriarchát...z toho ale plyne, že to, že se ženy neprosazují v tomto ohledu tolik je prostě daň z historie, daň za to, že se na svět dostalo křesťanství, daň za to, že v chaotickém světě přežijí jen fyzicky silní, ostatně vždy tu byly a vždy tu také budou úžasné ženy a dnes už se dokonce ani nemusí...vzmužit.))
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 13:24
Anebo vlsatně je, a naučim se to :)
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 13:24
A vůbec je strašně srandovní jak se liší uroň na které jseš teoretický a uroveň na které jseš třeba v kreslení. Když neumíš kreslit, tak to lidí skousnou. Ale když zaostávaš v přemýšlení, tak ti lidi řeknou že na to přišli už před 20 lety. Ale já jím taky přeci můžu řict, že já kreslil jako oni před 10 lety. :)
Teorie, kreslení, fotka, všechno má úplně stejnou, relativní a tolerantní úroveň :)

Je blbý že neumím ani jeden jazyk na světě. Ukrajinsky jsem už dávno zapoměl. Ruský slovník je moc chudý, a ruský jsem už nepsal tak 2 roky. Angličtina je ještě v plenkach. A čeština jak sami vidite je kostrbata.
Mozky fungují na vlastní řeči, na super rychle řeči signálu, a jazyk je jenom vývod a zobecnění aby se dala řeč mozku pochopit i ostatním :) Takže mě je úplně jednou že neumím mluvit a psat :D
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 13:18
filipha: To jso nitky na šití :)
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 13:16
Jakože úplně dokonale souhlasím.
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 13:16
No , proto tam jsou tři tečky vepředu a vzadu. Toto jsem všechno napsal dneska, a přišel na to dneska, a moc se z toho těším :) Před třemi tečkami jsou 2 stránky textu a za nimi 1 stránka :) MOje psani obsahuje i toto tvrzení :)
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 20. ledna 2008, 13:10
tak pro zichr jeste polopaticky, neni mi jasne, ze jsi to chytil:

"ženy by byly slavnÍ" = blbost... "ženy by byly slavnÉ"... proste zensky rod ;)

jinak je to asi i tim, ze zeny na tu "slavu" tolik nehraji, zase se tolik do toho uznani necpou a maji prednejsi cile... jejich ego neni v teto oblasti tak prubojne, tak hladove... dovolim si tvrdit...:hi:
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 20. ledna 2008, 13:10
:aha:
to su akoze tie vlasy vypadane z tolkeho rozmyslania? :bueh:
TomStall
kvalita komentáře: 0 TomStall 20. ledna 2008, 13:08
aha:che:
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 13:08
TomStall: ok :)
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 13:08
A amaterství se určuje uznáním neamaterů :)
TomStall
kvalita komentáře: 0 TomStall 20. ledna 2008, 13:07
:tam: :v10: to chce jenom číst a číst:v17:
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 13:06
Já nenumím gramatiku a málem jsem propadl z češtiny :sry:
TomStall
kvalita komentáře: 0 TomStall 20. ledna 2008, 13:05
Když už si někdo hraje na filosofa - amatéra, možná by si měl umět pohlídat gramatiku..:v7:
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 13:05
Ano, málo žen známe z historie. A ty co známe, se museli zmužštět aby něčeho dosahli, málo málo žen protlačilo svojí dívčí tvorbu na urověň uznání, protože pro většínu vychytrálých lidí taková to divčí tvorba připada naivní. Ale je jí hodně takové naivní, ale mezi ní jsou i věci né naivní.
A vůbec, jak řekl ten starodavný filozof, že teorie se nsmí psát, teorie se musí mluvit za stolem u čaje.
slakinglizard
kvalita komentáře: 0 slakinglizard 20. ledna 2008, 13:04
TomStall
kvalita komentáře: 0 TomStall 20. ledna 2008, 13:04
Mishka: :v10: a překladatelka:tam:
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 20. ledna 2008, 13:04
Mishka: ha, už mě předběhl.. tak sakra za co mě platí?! :kuk:
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 20. ledna 2008, 13:03
TeaPod: "slavné" chtěl říct!

tiskova mluvci/tlacova hovorkyna pana TS
TomStall
kvalita komentáře: 0 TomStall 20. ledna 2008, 13:02
TeaPod: slavné?
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 20. ledna 2008, 13:02
TomStall: Byly by
slakinglizard
kvalita komentáře: 0 slakinglizard 20. ledna 2008, 13:01
cejtim se trochu jak potrefena husa....ale čučim:wau: :tlesk:
Artguy
kvalita komentáře: 0 Artguy 20. ledna 2008, 13:01
:che: :tlesk: :prr:
TomStall
kvalita komentáře: 0 TomStall 20. ledna 2008, 13:00
ženy by byly slavní?:bueh:
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 20. ledna 2008, 12:59
:jo: :zub: :tlesk: :love:
  • TeaPod Autor
    TeaPod
  • 0 bodů
  • 51 komentářů
  • 0 hodnocení
  • 20. ledna 2008, 12:58
  • 3428 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz