Jde to Dobré Wow!

Těžký úděl matek

Fotografie > Momentka / Dokument
Těžký úděl matek - Fotografie - Mishka

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

;) Narazila jsem na ni dneska náhodou a pobavila...

Chorvatsko 7/2008

Použitá techhnika, software

Nik
Pro přidání komentáře se přihlašte.
EmiTu
kvalita komentáře: 0 EmiTu 22. prosince 2018, 08:34
0.3 -
pachry
kvalita komentáře: 0 pachry 14. března 2017, 22:19
jéé, ja tu byl zminenej pred sedmi lety jako priklad toho, jak se to ma spravne delat a zjistil to az ted! :che: potesilo anyway. mno, k "tematu". posledni roky uz 'syrovej dokument' moc nefotim. vadi mi, ze focenym se pak nelibi, jak tam vypadaj - takze je pak takova fotka pro me stejne neodprezentovatelna. a k fotce samotne? chapu, ale nešmakuje. :zub:
veris
kvalita komentáře: 0 veris 30. září 2010, 14:53
:che:
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 30. září 2010, 11:32
Dee.misa.k: Díky za "nezásek" a pěkná chytrá slova. Ano, naprosto souhlasím s tím, že Tvá očekávání větší kvality od zdejších fotek a jejich komentování podle Tvých nároků může být vybičováním pro nás všechny. O to jsem se dnes zmiňovala v jedné soukr zprávě, že opravdu mě/nás to může někam posunout, když na nás dejme tomu náročnější a snad i vzdělanější budou více tlačit (přiměřenou formou;). To ovšem chce hlavně motivovat a "ukazovat kudy třeba" vkládáním vlastních kvalitních děl. Když se tu někdo objeví jednou za měsíc, něco setře a jde zase dál, tak to mnoho ovoce asi nepřinese (myslím obecně, Ty seš tu často :).
Alespoň mě osobně motivují obrázky více než slova, i když debata či odkazy na autory a fotky taky nejsou k zahození.
Ok, budu se snažit vás prostě nezklamat! :kuk: :hi:
Dee.misa.k
kvalita komentáře: 0 Dee.misa.k 30. září 2010, 11:16
Při přemýšlení jsem si Mishko uvědomila, že v té fotografii opravdu něco je a je vlastně tvá nejlepší z poslední doby. Avšak jak říká malinovka , chybí tomu to NĚCO, co takového na první pohled cvaky posouvá dál.
Pominu-li samotnou fotografii, pak mi to "něco" mizí spolu s tvým podáním celé práce. Napíšeš-li, že jsi na ni prostě narazila, vzbuzuje to ve mě dojem, že je to opravdu jen cvak bez jakéhokoli tvého úmylného vkladu, což pro mě osobně snižuje její hodnotu. V tomto případě se ale potýkám s tím, zda fotografii posuzovat samotnou, zda brát v úvahu autorův vklad a jeho roli, co je vlastně ještě umění apod. To jsou otázky bez jasných odpovědí. Každý si je vyloží po svém a zde právě vzešel náš rozpor.
Jak řekl Honzii , fotografii studuji a čekám od ní pravděpodobně mnohem víc než lidé, kteří se jí věnují hlavně jako koníčku. Možná se to časem změní, každopádně nyní jsem, jak jsi řekla Mishka , plná ideálů a očekávání. Možná jsem tedy trochu konfliktní, ale myslím, že je možné toto brát i jako plus v tom, že já a jiní mě podobní mladí lidé mohou motivovat ty starší. V tomto si však nejsem úplně jista, a tak to berte spíše s nadhledem.
Kanecek
kvalita komentáře: 1 Kanecek 30. září 2010, 09:50
Pravda je taková, že mně ta fotka nic neříká asi proto, že jsem tu autorčinu vzpomínku, večeři, chvilku nebo jak to nazvat neprožila... a jelikož se tu pár autorů zná, tak třebas chápou tuto fotku více než my, kteří k ní nemáme ani krůček blízko. Mně se zdá nepěkná a ani vtipná, ale chápu že autorku pobavila :)
Mishka
kvalita komentáře: -1 Mishka 30. září 2010, 00:28
malinovka: zkusim to vzit kratce, uz jen heslovite, protoze kazdy vnima a chyta za slovicka stejne dle sveho a nedohodnem se.

1/ vytahnes jen posledni radek a co ten prvni a reakce z odkazu na fotku predtim?
asi holt vnimame texty ala "výtvor nehodný prezentace na jakémkoli serveru." ci "Opět nerozumím, proč zde toto prezentovat. Snad ve fóru, ale přímo zde?!" zcela jinak.

2/ s tim popisem fotky jsi to pobral jak jsi chtel. nerozumis nadsazce a slovum "když to řeknu natvrdo"...? = schvalne drsny vytah obsahu fotky trikrat podtrzeny... a s nadsazkou! jsi si to vzal coby chlap asi nejak osobne, ze se Te to tak dotklo...?

3/ s tím oslovením jsi mě dojal! taky koukám jsi si to uzavřel po svém. "slečinko" nepoužívám a "holka" používám běžně! taky "děvucho" "paní" nebo "madam". pro nejbližší i ty cizí a věk v tom roli nehraje!

4/ Tyet krátkou dobu sice znám, ale naše "spolčení" bude tím, že vnímáme věci hodně podobně. a rozhodně nejsme typy, co by jen tak z "kamarádství" tady šly takhle "bojovat" jen tak jedna pro druhou. s Libigem nejsem v jakémkoliv kontaktu.
prostě hned první 3 lidi, co se tu po Dee komentu objevili, mají z Dee komentářů stejné pocity, tak asi na nich něco taky bude.

Ale ono to už asi fakt nemá cenu. Každý se zasekl na tom svém, vnímáme slova a formu jejich podání docela jinak. To, co se zdá jednomu ubohé a sprosté, nevidí závadné ostatní, to co je agresívní a bez nadhledu pro další, je pro zbytek naprosto ok.
Je vůbec někde PRAVDA?! Ano, je! Tam někde venku! :hi:
seth
kvalita komentáře: 0 seth 29. září 2010, 23:09
malinovka: Třetí a pátý odstavec to dokonale vystihnul.
Tady už koneckonců nešlo ani tak o fotku a názory jako spíše o dosti ubohé jednání s člověkem.
bosambo
kvalita komentáře: 3 bosambo 29. září 2010, 23:05
Opětovně jsem prostudoval první koment od Dee. K tomuto konkrétnímu komentáři je reakce rodinky opravdu neadekvátní. Jsi dobrej :tlesk: malinovka:
me_and_brian
kvalita komentáře: 0 me_and_brian 29. září 2010, 22:46
malinovka:
ja svuj psaci talent vyuzivam jinde!:smk:
libig
kvalita komentáře: -1 libig 29. září 2010, 22:41
malinovka: já tomu rozumím...asi proto nemám rád podobný prohlášení zmírněný závorkama...a pokud jde o to zastat se marginalizovaných a utlačovaných, nemám s tím problém...jen nevím, když to ty teď děláš, jestli je to ten správný objekt tvého zájmu, dosud nenapsala ani slovo...nijak nereaguje a to se počítá
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 29. září 2010, 22:34
libig: Asi se ta reakce zde moc nehodila. :eh:
Přečti si závorku za tim co tě v mym komentáři tak naštvalo. :kuk:
libig
kvalita komentáře: 0 libig 29. září 2010, 22:31
malinovka: no, asi bych se na to měl vykašlat, ale nedá mi to: tak za prvé, nepotřebuji se semkávat, reagoval jsem tak proto, že i já od dotyčné dostal podobný komentář a cítil jsem potřebu se ozvat...za druhé, s tím komentováním doby minulé bych trošku brzdil, ještě bych se mohl urazit, prožil jsem v ní 24 let a nemám se za co stydět...sice ti to může být u prdele, ale na to jsem celkem citlivej
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 29. září 2010, 22:31
me_and_brian: Dyť vod tebe nikdo nic jinýho ani nečeká. :che: :hi:
Tyet: Myslíš vokurku? :kuk:
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 29. září 2010, 22:28
malinovka: sprostý? nepřeháněj, možná sarkastický, ale sprostý to určitě nebylo a koukám, že kdyby to šlo, asi bych od vás dostala od všech pěknou nakládačku, tak já radši jdu
me_and_brian
kvalita komentáře: 0 me_and_brian 29. září 2010, 22:22
:)

/neco bych i napsal, ale vic nez od maliny by to nebylo, a treba by to vypadalo nad jeho esejem hloupe, tak jen smajlik/ :)
Mefisto
kvalita komentáře: 0 Mefisto 29. září 2010, 22:21
malinovka: Nemůžu jinak :tlesk: :tlesk: Palec nahoru!!
malinovka
kvalita komentáře: 10 malinovka 29. září 2010, 22:13 kvalitní komentář
Někde jsem něco slyšel o tom, že lidi by se při jídle fotit neměli... :tam:

Fotka to neni vyloženě k zahození, ale chybí jí něco do "TOHO" a taky neni moc dobře odfocená. Pominu-li to, že neni dobře zabraná, chybí tam něco, co maj třeba fotky od Richarda Billinghama nebo i Pachryho. Tím pádem snadno může působit, jako nepovedenej cvak z dovolený. Prostě to tam neni.

Tyet:libig: Mishka: VY si ale notujete RODINKO!

Tyet: Tohle bylo Tyet od tebe pěkně sprostý, to bych nečekal. Přitom se chováš naprosto stejně akorát, že nehodnotíš dílo ale člověka – to byly kádrový posudky, ne? Viz Tyet: a Tyet:

A nelíbí se mi jak se chováte, na jednu stranu se oháníte zkušeností, svojí nechápavost "omlouváte" stářím a přitom se chováte sprostě, už jen tím jak pejorativně užíváte oslovení "slečinko", "holka" a podobně. Cop takhle se zase začít chovat na rovinu a neřešit to, co má člověk v profilu napsáno za věk. Ono když je člověku víc let, tak má sice víc zkušeností, které jsou nedocenitelný, ale taky se už naučil být alibistou a neříkat věci tak jak je vidí a to je taky špatně. Na tom byl právě ten vámi víckrát zde zmíněnej minulej režim založenej. Každej říkal "voni komunisti", ale každej byl komunista a každej krad (myslím to s nadhledem samozřejmě). (A tímhle bych nezačínal, ale když už jste s tim začli, musel jsem to zmínit.)

Zajímalo by mě, jestli byste se takto semkli za někoho, koho vůbec neznáte, nebo kdo by tu byl třeba pouze týden...

Mishka: Nene, tahle reakce byla naprosto trefná, ne sice na fotku, ale na to cos napsala níže viz Mishka:. A jsem rád, že to tu Denisa: napsala, protože to pěkně vyvážilo to cos napsala ty. A kdybys to napsala normálně asi by mi to ani nevadilo, ale to žes to pěkně vyhrotila tím že "žena jí" a "chlap žere" byla trochu ubohost, ale jak píšu, Denisa to vyrovnala. ;-)

Já myslím, že si pletete pojmy UPŘÍMNOST a AGRESIVITA. Podle mě reakce Dee.misa.k: nebyla ani trochu agresivní...

Mishka: Toto je lež. Jak můžeš napsat, že jí degradovala na odpad, když ti k tomu napsala: "by našla místo v souboru, ale samostatná nikoli, snad jen pro to pobavení..."? Nedegradovali jste spíš vy její názor na odpad? Hodnoťte nejdřív od sebe...

Mishka: Opět sis naběhla kravinou, ikdyž měla bejt myšlená jako "vtip": "neznáte se vy dva náhodou?!" Já bych řekl, že se v tejhle diskuzi znají spíše jiní aktéři...

Musel jsem reagovat, pokud to někomu vadí, tak se omlouvám, pokud to někoho naštve, ať si sáhne do svědomí...

PS: Mě tu na HA nejvíc dostalo, že když jsem někomu napsal názor pod dílo, on mě poslal do prdele s tim, že ho názory nezajímaj, tak ten HA vidí každej asi ouplně jinak. ;-)

PS2: Samo, že názor na fotku ej muj subjektivní.

PS3: Jestli Dee.misa.k studuje fotku, tak třeba se ještě nestihla prokousat v dějinách právě k tomu Billinghamovi, a až ho nastuduje pochopí i tohle úžasný dílko. Ale třeba ho zná a je nad věcí už teď.
klaun
kvalita komentáře: 0 klaun 29. září 2010, 21:50
vzpomněl jsem si na pána, kterej nemohl svojí ženě pomoct s taškou do schodů na florenci, protože jí vysvětloval a nutil se dívat jak se teď musí napít z petflašky vody a jak při tom potřebuje obě ruce, jinak by jí pomohl, ale bohužel.

tahle fotka mě nebaví a ten název k tomu nesedí.
Honzii
kvalita komentáře: 0 Honzii 29. září 2010, 18:16
Mishka:
podle mě je to zdravá věc, občas o tom divoce zadiskutovat a za to ti vlastně děkuju, měj se
seth
kvalita komentáře: 0 seth 29. září 2010, 18:10
Mishka: Bylo to k tvému "jen slečně opravdu chybí trochu nadhled, menší agrese a větší otevřenost tomu, že svět nezačíná a nekončí v mých očích, v mém vnímání."
Ale nerad bych tady v tomhle celém pokračoval, nemá to ostatně ani příliš význam.

Nechceš tady přidat nějaké grafiky? Děláš je ještě?
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 18:05
seth: to, o tom radikálním rozboru je to směřováno mi či Tyet?

jinak podle klíče, který píšeš, bychom tady měli vystaveno 5 fotek. to, v čem vidím hodnotu já a třeba pár dalších lidí, ji nevidí jiní a opačně.
pro mě je HA od toho, abychom to zjistili.
ale křičet, co tu právo být má a co ne, to už jsme tu nejednou zažili a dobře to nedopadlo.
Honzii
kvalita komentáře: 0 Honzii 29. září 2010, 18:04
já se s tím píšu jak Hemingway, seth přijde a v pár větách vystihne vše
Honzii
kvalita komentáře: 0 Honzii 29. září 2010, 18:02
Mishka:
vždyť to je přeci to, jediným klíčem je naše odlišná představa každého o tom, co je umění a co ne, přeci jen si nemyslím, že bychom měli brát (hehe, a je to tu, každý prostě od tohohle webu čeká něco jiného) tenhle web jako velkou poradnu a síto, myslel jsem, že je to trochu dál, že tu všichni vystavujeme díla, o kterých si myslíme, že jsou uměním (HumanART)..(srovnal bych to se školou, taky nosíme učitelům spousty fotek a oni nám říkají, které jsou dobré a které ne, ale na konci pololetí odevzdáme jen ty povedené, za kterými si stojíme a jsme si jimi jistí a přesně podle té druhé fáze HA beru..) a potom je tu samozřejmě místo pro diskuzi o tom, zda-li to tak je nebo ne a proč atd.. tím, že jsem psal, že si nemyslím, že by to tu mělo být (série s dítětem) jsem myslel to, že mi ty fotky nepřipadají moc povedené, nepřipadají mi pro nás něčím zajímavé nebo sdělné

chápu, proti čemu se ohrazuješ, taky si nemyslím, že má Dee právo křičet, co by tu mělo být a co ne, když už, tak to má podat ne útokem, ale klidným věcným názorem

já se s Míšou znám jenom přes internet, vážím si jí a myslím, že má v některých věcech pravdu, NEJSEM tu jako její právní zástupce a chápu obě strany

libig:
no vidíš.. třeba je to potřeba, aby to někdo bral moc vážně a někdo zase míň
seth
kvalita komentáře: 0 seth 29. září 2010, 17:50
Mishka: Mnohem větší agresivitu a nedostatek asertivity cítím z příspěvků Tyet, nežli od Dee. Rozebíráš poměrně radikálně člověka, o kterém toho mnoho nevíš, a tak je to, co jsi vypsala trochu zcestné.


Ta fotografie je mnohem lepší než několik tvých předchozích, ale skutečně bez série a tedy hlubšího proniknutí, působí téměř jako osobní fotka z dovolené, bez jakékoliv hodnoty, což se od galerie očekává.
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 17:49
Honzii: než jsem dopsala, už jsi napsal něco nového... :)
uzavřu to, jde od začátku hlavně o tu formu, o tu nekompromisnost, "nezkrocenou emočnost" až agresi Dee komentářů myslím...
ale jsem vždycky za to ráda, když se pod mou fotkou rozpourají podobné debaty. i kvůli nim na HA pořád jsem!

lovu zdar! všem! :hi:
libig
kvalita komentáře: 0 libig 29. září 2010, 17:47
Honzii: souhlasím, ale není třeba brát všechno hned tak vážně...když jsem sem před lety přišel, byl jsem taky takovej no...
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 17:46
Honzii: neznáte se vy dva náhodou?! ;)
od fotografie čekáme přeci každý trochu něco jiného a logicky se nám nebude všem líbit totéž, ale jak píšu níže, není ideální křičet ve stylu "co to tady dop*dele dělá?!", o to jde, ne o to, že máme každý jiný pohled na věc.
a nejde určitě nikomu o pravidlo "lepší mlčet" , ale věci jdou snad podat zcela jinak, trošku se nad nima i zamyslet. plácnout výkřik a dát mínusovku je jednoduchá cesta.

"taky si nejsem jistý, zda-li by tu měly být,"
proč ne? jaký je klíč k tomu, co by mělo být na HA vloženo a co ne?

opakuju se za X let tady po několikáté... já určitě HA nevnímám jako VÝSTAVNÍ galerii nejlepších fotek, ale místo pro komunikaci o nich nad nimi. takové síto, zjištění názoru ostatních, případných rad, odkazů. asi tu nikdo nevkládá fotky, které se mu zdají hrozné přeci (to, že je tak můžou vnímat jiní, už je pak jiná)...
Honzii
kvalita komentáře: 0 Honzii 29. září 2010, 17:42
Mishka:
můžeme tu polemizovat nad tím, jak vlastně má vypadat "seriózní" fotografie, co se sem vlastně má vkládat, pravda ale je, že než řešit tyhle otázky, lepší je být tolerantní vůči jejich subjektivním vnímání ostatních a nesouhlas projevit jinak, asi máš pravdu
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 17:35
Honzii: "myslel jsem to tak, že je třeba brát fotku trochu vážně a neshazovat názory lidí, kteří ji tak berou"
to ale musí platit i opačně. Dee moji "vážnou" fotku degradovala v podstatě na odpad, co není hoden seriózního vystavení a má pocit, že já to přeci taky vím.
ne, mám jiné vnímání světa, fotografie, stylů, obsahu a to, co je pro jednoho "seriózní", pro druhého očividně není, ale nelze křičet ve stylu "Jak to, že si dovoluješ tady na hřišti "umění" vystavit toto?!"
Honzii
kvalita komentáře: 0 Honzii 29. září 2010, 17:32
Mishka:
popravdě ono bylo možná lepší pro Dee v případě toho dítěte mlčet
co se týče mě, já ty fotky (ne úmysl nebo téma) taky nepochopil a taky mě neuhranuly, taky si nejsem jistý, zda-li by tu měly být, ale neměl jsem potřebu to říct
možná máš pravdu v tom, že by měla být trochu méně agresivní, držet se občas pravidla: "lepší mlčet", někteří lidé však mají prostě potřebu říct/napsat svůj názor nahlas.. jak říkám, trochu ten její pohled chápu, protože od fotografií čeká něco jiného, ale nemá cenu to lidem vmetávat do tváří
Honzii
kvalita komentáře: 0 Honzii 29. září 2010, 17:25
libig:
ale ne, to jsem nemyslel přímo na tebe (taky to tam píšu v závorkách, jako teď píšu tohle tady), ani na tuhle fotku, myslel jsem to obecně
myslel jsem to tak, že je třeba brát fotku trochu vážně a neshazovat názory lidí, kteří ji tak berou
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 17:21
Honzii: seš moudrý mladý muž, jen slečně opravdu chybí trochu nadhled, menší agrese a větší otevřenost tomu, že svět nezačíná a nekončí v mých očích, v mém vnímání.

ono se to popravdě na obou stranách (Dee.., Tyet i já) sbírá poslední dny...
např. http://www.humanart.cz/fotografie-62048-lapac-mezi-kapkami-deste.html
libig
kvalita komentáře: 0 libig 29. září 2010, 17:16
Honzii: jak říkal Husák: se svojí stranou stojím i padám, tak i já si za svoji tvorbou stojím, kdes přišel na to, že ne???
Honzii
kvalita komentáře: 1 Honzii 29. září 2010, 16:59
Tyet:
jak jsem psal, je to tím, že člověk, jenž se fotografii věnuje jako umění, studuje ji, a který sem přišel za účelem o umění diskutovat a dělit se o něj, to tu má těžké, protože to tu tak dávno není, není třeba být zaražená jejím přístupem a pohledem, není přeci špatný, jen na špatném místě
myslím, že tu byli jiní lidé, kteří se sebou nebyli hepy a prudili mnohem víc, ber to opravdu spíš jako zamyšlení, já sám někdy nevím, co tenhle web vlastně od uživatelů chce, vidím aspon, co někteří uživatelé chtějí od tohohle webu..
myslím, že tahle fotka i má nějaký smysl, sdělení v ní přeci je, přestože není nijak výtvarné, bral bych její názor spíš víc obecně, aby se lidi zamysleli, kde je ta hranice, dec ól from mí
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 16:53
Tyet: no vidis, moje taky!
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 16:52
Tyet: ...i větší rozhled samozřejmě. já bych se za tuhle fotku asi taky ne tak dávno poslala do pr... ;) ale rozšiřuju si obrozy, měním vkus i nálady, tak dnes klidně takto! :)
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 29. září 2010, 16:52
Mishka: ano, moje oblíbená věta, co se dá použít téměř na cokoliv je: Všechno je otázka priorit
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 16:50
Tyet: ono to právě je asi tím věkem. člověk je spíše obecně plný očekávání, ideálů, energie, představ, co a jak by mělo být, nekompromisní, ambiciozní, "revolucionářský", zaslepený, drzý... s věkem se člověk většinou zklidňuje, věci nabírají a ztrácejí na hodnotách, přichází doba kompromisů, větší tolerance... asi je to normální... :)
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 29. září 2010, 16:49
davidBray
kvalita komentáře: 0 davidBray 29. září 2010, 16:48
Tyet: já jsem pořád mladej blbec .))
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 29. září 2010, 16:47
davidBray: asi jo, starej blbec bejval kdysi mladým blbcem :)
davidBray
kvalita komentáře: 2 davidBray 29. září 2010, 16:47
Tyet: byses divila kolik mladších lidí mě rovnou "odsoudí" jen za kérky co mám .))
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 29. září 2010, 16:43
Honzii: vede mě k tomu zkušenost, člověk, kterej je sám se sebou hepy, nemá potřebu takhle pořád prudit. Ale nakonec je to jejich věc, co kde napíšou, mají na to nárok a od toho sem ty fotky všichni dáváme. Mě jen zarazilo, jak mladej člověk může bejt tak totálně bez nadhledu a humoru, trochu takovej Vrchní Dohližitel, its ól.
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 16:40
Denisa: Tvou reakci vubec v souvislosti s touto fotkou nechapu. Ta fotka i muj komentar mluvi naprosto o necem jinem. btw ja typ zen, kamaradek, ktery hanlive popisujes jako "rozmazlena prazacka" kolem sebe nemam... :hi:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 29. září 2010, 16:35
Mishka: no chlap si spokojene zere ... mam spousty kamosek na materske ktere si spokojene zerou mezitim co jejich dite odpoledne 2,5h spi a zbytek dne travi na kafickach a v nakupnich centrech s kamaradkama a jejich manzel mezitim dre a jeste je musi po praci poslouchat jak jsou z toho nakupovani unavene.Neco jineho je zenska s trema detma z vesnice co se stara o hospodarsvi a neco jineho je rozmazlena prazacka.Vesmes teda
Honzii
kvalita komentáře: 1 Honzii 29. září 2010, 16:30
Tyet:
to je přece blbost.. co tě k tomu vede?
Honzii
kvalita komentáře: 0 Honzii 29. září 2010, 16:28
Dee.misa.k:
ona tu vždycky fungovala spíš taková komunita lidí, humor byl na denním pořádku a občas se sem člověk nebál hodit fotku, která neměla význam umělecký, jako spíš pro pobavení nebo pro zajímavost, trošku se tu bavíme navzájem, trošku se tu plácáme po zádech, spousta lidí se tu zná a komunikuje tu tak přes tvorbu i komentáře.. je to tu jiné, méně seriózní
s tím se nic dělat nedá, ale myslím si, že právě lidi jako ty, kteří od podobného serveru čekají něco lepšího, jsou tu potřeba..ať si každý říká co chce a ať je každý zprůzený, že ses ozvala, je to přeci jen web o umění, nebo by měl být, a měl by na to myslet každý pokaždé, když sem něco vloží..

ať si sem Mishka hodí, co chce, buď to budu komentovat jako fotografii nebo jako něco "pro pobavení nebo pro zajímavost", myslím, že zrovna jí to budu chtít odpustit, je tu dlouho a prací tu má požehnaně a většina jsou seriózní

libig:
možná by ses měl brát trochu vážně i ty, moct se za svou tvorbu vážně postavit a umět odpovědět na otázku "proč?" jinak než "jen tak" je taky docela dobrý.. (to nemyslím konkrétně na tebe).. ta holka má pravdu a stojí to za zamyšlení než ji odsoudit a hned ji časovat do komančů.. (zase, ne ty, ale tentokrát Tyet)

nashle všem..
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 16:12
davidBray: :tam: ale musím se ho zastat, on je to otec dobrej, ale ten moment je takový jaký je. :) baba si holt ani na té dovče (česká rodina v Chorvatsku, to mě na tom taky baví, jakési klišé) neodpočine jak by si zasloužila. :hi:
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 16:08
Tyet: já reagova na toho Setha a mou poznámku, že se nesnaží sám(i) tu úroveň pozvednout, oživit...
davidBray
kvalita komentáře: 0 davidBray 29. září 2010, 16:08
mě třeba ta fotka "baví" jako budoucího otce se mě to fakt dotklo, jak píše Mishka: "chlap spokojeně žere a křehká baba si holt musí poradit jak umí, chce-li se najíst" - tohle z té fotky fakt leze. Pro mě je to víc než focení nějakoho kdo je zavřenej v pokoji a hraje PC hry a běduje na celej svět ... no offense
Tyet
kvalita komentáře: -4 Tyet 29. září 2010, 16:06
Mishka: tady o to přece nejde, to je nějaká frustrace, zapšklost a ublíženost, tady jde o něco jinýho než o fotky na HA, to je přece evidentní :tam:
Mishka
kvalita komentáře: 1 Mishka 29. září 2010, 16:05
Tyet: tak já bych opravdu uvítala větší přísun fotek, různých stylů a více komentářů, konfrontací...
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 29. září 2010, 15:58
Mishka: no přece vyhledávají nekvalitní díla! :che:
Mishka
kvalita komentáře: 0 Mishka 29. září 2010, 15:57
Tyet: mě spíše napadlo, co pro to zvýšení kvality HA dělají... ;)
libig
kvalita komentáře: -1 libig 29. září 2010, 15:57
seth: tak ono je lepší být konkrétní...
Tyet
kvalita komentáře: -2 Tyet 29. září 2010, 15:56
seth: vy jste takový dva nešťastníci, co?
seth
kvalita komentáře: 2 seth 29. září 2010, 15:54
Tyet: Nicméně má pravdu. Fotografická úroveň tady začíná být zoufalá.
Mishka
kvalita komentáře: 1 Mishka 29. září 2010, 15:53
Dee.misa.k: holka, je to jednoduché. Tvůj obecný vkus pro fotografie, pro jejich témata a zachycení je holt úplně jinde než můj, náš. nemůžeš ale ze svého vkusu dělat tak silné dogma, které je aplikovatelné povinně pro všechny.
mě ta fotka prostě baví, je to pro mě moment, dokument ze života, takové malé sociální téma.
(když to řeknu natvrdo - chlap spokojeně žere a křehká baba si holt musí poradit jak umí, chce-li se najíst :kuk: )
nehraje si to na velké umělecké dílo zabalené do černobíla a šumu, ale rozhodně to nevnímám jako čistě rodinnou fotku do soukromého alba.
a s tím uměním na HA to nesmíš brát tak vážně! :kuk: :hi:
libig
kvalita komentáře: 1 libig 29. září 2010, 15:46
Tyet: :v17: Dee.misa.k: ty se přestaň brát tak vážně a bude ti líp holka...
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 29. září 2010, 15:46
Mishka: moje poklona, madam :mrk:
Mishka
kvalita komentáře: -2 Mishka 29. září 2010, 15:44
Tyet: :v2: no, krásně a vtipně řečeno :kuk:
Tyet
kvalita komentáře: -1 Tyet 29. září 2010, 15:34
Dee.misa.k: ty ses narodila ve špatnou dobu, za komančů by z tebe byl dobrej kádrovák nebo člen nějaký komise pro posuzování vhodnosti uměleckých děl :)
Dee.misa.k
kvalita komentáře: 2 Dee.misa.k 29. září 2010, 15:27
Opět nerozumím, proč zde toto prezentovat. Snad ve fóru, ale přímo zde?!
Chvílemi si říkám, že se to tady stává spíše místem pro kamarádské povídání a humor, než-li seriózním místem, kde je umění bráno vážně. Snad by se zde dokonce mohla zavést nová kategorie "pro pobavení".:-)

K fotografii bych řekla snad jen to, že by našla místo v souboru, ale samostatná nikoli, snad jen pro to pobavení...
  • Mishka Autor
    Mishka
  • 0.3 bodů
  • 63 komentářů
  • 1 hodnocení
  • 29. září 2010, 14:26
  • 4336 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz