Téma | Pekelná 3D grafika - začínáme

Fórum > 3D Grafika > Pekelná 3D grafika - začínáme
Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 26. srpna 2009, 11:45
jsem si zkoušel udelat Klaymena z Neverhooda :tam:
ultrainferna
kvalita komentáře: 0 ultrainferna 12. července 2009, 21:40


Je to inspirováno tím heavy assault tankem, kterým nedávno přispěl Rawalanche. Můj první pokus o nějaké textury (mimochodem, jen tak pro zajímavost, dělal jsem to na chalupě, jakožto textury jsem použil fotky různých zrezavělých věcí, co se povalovaly kolem baráku - starou konev, železný plát z ohniště,...).
ultrainferna
kvalita komentáře: 0 ultrainferna 12. července 2009, 21:32
hanuman: Tož to su rád :o) Přihodím ještě něco, s čím jsem si hrál nýčko o víkendu, esli nevadí.
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 08. července 2009, 11:04
ja myslim ze lepsi :)
ultrainferna
kvalita komentáře: 0 ultrainferna 08. července 2009, 11:00
ultrainferna
kvalita komentáře: 0 ultrainferna 08. července 2009, 10:57
Tak jsem s tím zkusil ještě něco zrobit, mno...ale nevím



...ta palma, co tam vidíte, je ve skutečnosti modřín :D Chtěl jsem vytvořit nějakou reflexi, použil jsem fotku z výletu. Místnost, ve které se model nachází nemá ve skutečnosti strop, proto se na tom robotovi paradoxně zrcadlí ta krajina :o)
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 07. července 2009, 17:29
Denisa: :jo: ja vedel ze mi tam neco nesedi
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 07. července 2009, 16:50
ultrainferna: velka chyba je to hdrko vna hlave,aspon ja nikde uprostred te mistnosti nevidim palmu
ultrainferna
kvalita komentáře: 0 ultrainferna 06. července 2009, 22:19
To Hanuman: Děkuju za reakci :tam: Už jsem si myslel, že je to tady zcela bez života :o) Já se s tím pokusím ještě něco udělat, jo, to prostředí mi taky přijde neadekvátní, je to takový rusty-retro... Pokusím se i o ten postproces, ale nevím, jak to dopadne, nemám s tím prakticky žádný zkušenosti :o/
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 02. července 2009, 03:53
na zacatek bych rek ze to neni spatny... ja osobne bych se pokusil to nejak barevne sladit... a to prostredi mi k tomu robotovi moc nesedi .. udelal bych ho asi vic future:tam: ..nejakej postproces v photoshopu by moh mozna taky pomoct... a jeste se mi tam zda mozna moc natesno robutek

Tento příspěvek byl 02.07.09 v 03:53 upravován.
ultrainferna
kvalita komentáře: 0 ultrainferna 23. června 2009, 16:19
začínáme, mno... alespoň teda já. Třetí týden se potýkám s rhinem, je to cesta trnitá a prašná. Tady na ukázku takovej robot, kterýho jsem vytvářel o víkendu na chalupě. Prosím nekamentujte, jsem ještě dítě :o)

madvicer
kvalita komentáře: 0 madvicer 22. června 2009, 16:13
ahoj ahoj, mám, řekl bych, velmi triviální problém - se světly. Když chci, abych tam měl stíny, tak tam dám freedirectlight a nadto skylight. jenže to tam vytvoří takovej nepěknej kruh světla okolo, jako tady. Chtěl bych aby to vypadalo nějak takhle, bez použití skylight takhle tedy aby tam byl vidět stín i od skylight a i od free direct bez toho kotouče tam.

A druhej dotaz - dá se nějak zaostřovat? Např chci zaostřit jen na kostku v popředí a zbytek rozostřenej - je to možný?

A třetí dotaz - hledal jsem nějakej dobrej tutoriál na udělání materiálu plastu, ale našel jsem jen tutoriály pro vray a ten se mi nechce používat. nevíte o něčem - mám 3Ds max 11.

díky díky!
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 02. června 2009, 10:10
Denisa: dik za radu.. no zatim umim jen tak nejak modelovat :tam: priste se nad tim treba vic zamyslim :kuk:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 02. června 2009, 10:06
hanuman: zakladem je u staticke sceny modelovat do svetla.Je chybou zacatecniků to ze delaji napred modela,pak materialy a nakonec scenu a svetlo,ten postup by mel byt presne opacny.Scena-svetlo-model-shadery
_trior_
kvalita komentáře: 0 _trior_ 26. února 2009, 18:39
Můj uplně první pokus o nějakej 3D model v blenderu...
Nástroje: Blender (sculpting + textury), Wacom volitio2, myš, photoshop cs2

Tady je ještě link na celou animaci








Tento příspěvek byl 26.02.09 v 18:59 upravován.
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 28. listopadu 2008, 17:39
madvicer: jaky améby? :) delam v maye ..je to podle tohodle tutorialu http://gnomonology.com/group/9
jinac je to jen extrudovani hran / polygonu.... vkladani edge loops/pouziti split polygon tool ...spojovani vertexu... posunovani/scaleování a rotace vertexu, hran a polygonu :) nic slozityho... :) :smk:
madvicer
kvalita komentáře: 0 madvicer 28. listopadu 2008, 16:38
hanuman: grrr jak děláš takovýhle améby?
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 28. listopadu 2008, 00:19
taky se učím ve tři dé :) zatim bez detailu poradnyho svetla renderingu a textur :)

madvicer
kvalita komentáře: 0 madvicer 27. listopadu 2008, 18:27
rychle,poprve podle tutorialu :( Zatim asi nejhorší, vím



madvicer
kvalita komentáře: 0 madvicer 27. listopadu 2008, 18:22
hanuman: zatim nee, :) ale já nic neumim, tři dny je fakt málo
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz