Jde to Dobré Wow!

Cinema 4D - Smoke Twirl

Články > Tutorial
Docela jednoduchý, pro render sice trochu nepraktický (náročný), návod na vytvoření smoke twirlu (pardon za ten anglický název, ale český ekvivalent mě nenapadl).
Všechno je stavěno na pyroclustru takže by bylo dobré si ověřit jestli tento plugin máte u vaší Cinemy obsažen (mám za to že je dodáván k cinemě od verze 8.001, předtím bylo nutné ho dokupovat zvlášť).

Pokud tedy pyrocluster vaše verze podporuje můžeme začít.

Vložte do texture library pyrocluster (dvakrát) a pyrocluster volume tracer.



Nyní importujte z "Objects->Practicle" objekt Emitter (také dvakrát) a objekt Envirorment.b U druhého Emittru nastavte pozice na X: 0; Y: 0; Z: -60 a velikost na X: 75; Y: 75; Z: 0.



Seskupte(Group) oba Emittery a nastavte rotaci na H: 0; P: -90; B:0. U pozice nastavte všechny koordinátory na 0.

Aplykujte Pyrocluster volume tracer na Envirorment, Pyrocluster na Emitter a Pyrocluster.1 na Emitter.1 (můžete to udělat i opačně, akorát by byl kouř jednopu tmavější a jednou světlejší).




Vložte disk a nastavte Outer Radius na 600. Nastavte pozici Null Objectu (Sjednocené Emittery) na X: -450; Y: 40 and Z: 0. rotaci nastavte na H: -0.01; P: 2,6; B: -1.05. a sjednoťte Disk s Null Objectem a nastavte pozici osy na 0.



Nyní nastavte tyto hodnoty u Pyroclusteru (ne u pyroclusteru.1! :











A tyto hodnoty u Pyroclusteru.1:











Nyní nastavte tyto hodnoty u Emitteru:
Birthrate Editor: 200
Birthrate Render: 200
Speed: 4000

A u Emitteru.1:
Birthrate Editor: 150
Birthrate Render: 150
Speed: 4000

Tím máte hotové nastavení Pyroclusterů a všeho možného.

Ujistěte se zda jste na 0 framu (!!! Pozor než se budete ujišťovat u verze 8.001, ujistěte se také že máte mocca plugin fix, jinak vám může program spadnout !!!), pokud ano zapněte auto keyframing posuňte scrooler na časové ose na frame 90. Nastavte rotaci objektu který obsahuje Emittery a Disk (Null Object1.) a nastavte rotaci na ose H na 640° (na ostatních nechte 0°. Vypněte auto keyframing (!) a spusťte animaci.

Toto by měl být váš finální výsledek:



Pro lepší efekt si stáhněte nějakou z novějších textur nebe (novější jsou v pořadí poslední)
zde








Můžete si také stáhnout example zde.
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 01. listopadu 2014, 11:22
2 -
sviftcz
kvalita komentáře: 0 sviftcz 09. července 2006, 10:55
Hmm how nice peace of tutorial here. Try to check dynamics in maya those are pretty advanced effects. FEAR the game was chreated entirely by maya including the blow-out effects and ext. Cicenama 4D looks better and better in my eyes every day. Keep it up the good work.
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 29. dubna 2006, 23:35
dávám si (vám) za 3
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 29. dubna 2006, 23:34
známkuju se nebo HA jak se poto ty obrázky
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 29. dubna 2006, 23:33
sakra, když tak je to v angličtině na beta-soft.net v tutorialech kdyby to někoho zajímalo, to bude lepší. to samý platí pro tu trávu. nevym proč se to tak posralo, chybu v tagech sem myslim neudělal, rozhodně ne takovou aby byl výstup takovej... no noc no. nejhůř budete muset louskat moj angličtinu, nedá se moc svítit, tohle je nepřehledný.
  • betasoft Autor
    betasoft
  • 2 bodů
  • 4 komentářů
  • 1 hodnocení
  • 29. dubna 2006, 00:00
  • 4207 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz