Jde to Dobré Wow!

In The Wild

3D Grafika > Scéna / Exterier / Objekt
In The Wild - 3D grafika - iqvis

Použitá techhnika, software

-
Pro přidání komentáře se přihlašte.
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 12. července 2017, 12:59
1 taky sem si myslel že je to nějakej mini voják či co, nějaká mikro raketa z plechovky a betonový skruže, vzadu tráva...
hloupy_ivan
kvalita komentáře: 0 hloupy_ivan 03. července 2017, 22:41
Avokilamas: iqvis: možná za to může taky měřítko renderu té struktury na betonu - působí to dojmem, že se jedná o skruže jako do studny nebo do kanálu a tedy že to bude do nějakých 120 cm průměru. A taky to číslo - šablonový nápis neevokuje velikost téměř lidské postavy
vtipnej je ten Rorschachův obrazec pod letcem :) - co vám to připomíná? :-D (promiň iquisi, to sem nepatří)
obdivuju tu práci na tom, i výdrž - tyhle 3D modely jsou pro mě dost těžko představitelný odvětví
Avokilamas
kvalita komentáře: 0 Avokilamas 03. července 2017, 16:19
iqvis: super odpověď máš to promyšlený dík :D a tilt shift! to je ten zmenšovací efekt co jsem asi měla na mysli ano ano...
iqvis
kvalita komentáře: 0 iqvis 02. července 2017, 21:58
Avokilamas: Ahoj, přiznávám je tam trochu náznak tilt-shiftu, ale miniatura to není:) Jinak tráva to není, je to bukový les:) Plášť je z hliníku, zbytek titan a ocel. Motor Rolls Royce + antigravitonové cívky Tesla. Takže gravitaci to opravdu postrádá, ale brabencema to nebude :)
Avokilamas
kvalita komentáře: 0 Avokilamas 30. června 2017, 00:59
Avokilamas: možná to měřítko ještě souvisí s tím že to postrádá trochu gravitaci (stejně jako na mravence nepůsobí moc gravitace)
nebo právě ta měď!!! že z mědi se dělaj modýlky možná, ale na letadle je to naprd materiál :che:
Avokilamas
kvalita komentáře: 1 Avokilamas 29. června 2017, 23:56
ahoj, není mi vůbec jasný měřítko, je to miniatura nebo životní velikost? Respektive vypadá to jako malej modýlek, ale mám tušení, že to mělo vypadat jako životní velikost - viz ta struktura na betonové věci.

super mi příjde několik momentů, ta - pokud se nepletu - měď v kombinaci s tou tmavě modrou nádhera, ty stromy/ tráva v pozadí je parádní
ty pláty na letadle mi nepříjdou pravděpodobný

ono u těch 3D renderů ten pocit modýlku způsobuje to, jak uděláš "focus", domnívám se že to souvisí se stupnicí ostrosti na foťáku třeba: 50cm, 1m, 2m 20m, 100m - že to jde nějak exponenciálně

nevím jak to říct aby to dávala smysl :D ale vidím to fakt často, že původně chtěná životně veliká scéna vypadá jako modýlek

asi že v prvním plánu by měly být různosti zaostření nějak rozdílný, ale od druhýho plánu až do posledního už ty rozdíly jsou menší - a tady je mezi tou trávou/ stromy a horizontem moc velkej rozdíl čímž ty stromy jsou hnaný do prvního plánu a to z toho dělá spíš trávu?

že nějakej default při kameře v 3d softu nejsou ty stupně rozmazání exponenciální ale lineární, dává to nějak smysl?

respektive co mě teď napadlo jako další možnost je, že si vyrenderoval to letadlo a spol. a to pozadí se stromama a horizontem je dělaný zvášť a je to "focený se dvěma různýma clonama" :D
Harumi
kvalita komentáře: 0 Harumi 26. června 2017, 16:49
1.5 -
paulo
kvalita komentáře: 0 paulo 26. června 2017, 16:41
1 paráda
  • iqvis Autor
    iqvis
  • 3.5 bodů
  • 8 komentářů
  • 3 hodnocení
  • 25. června 2017, 21:18
  • 796 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz