Jde to Dobré Wow!

car design

3D Grafika > Scéna / Design / Objekt
car design - 3D grafika - munch

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

tady ještš verze bez tech ps hvezdiček, asi se mi ted i libi vic
https://www.dropbox.com/s/5rd3sx9ehxhh9n0/stribrna2.jpg

Použitá techhnika, software

cinema 4d, ps
Pro přidání komentáře se přihlašte.
gart
kvalita komentáře: 0 gart 19. října 2013, 14:00
3 -
munch
kvalita komentáře: 0 munch 17. října 2013, 09:21
Eddie: jo jo, puvodně jsem je tak měl, ale byla to nuda :) diky za hodnocení

Michal-Tejmar: perspektiva by měla být ok, hodim sem ještě render s hlinou, ja ten model znam, takže se vtom orientuju, proto mi to tak nepřišlo, šumu je tam asi fakt moc, co se tyče kompozice tak ta mi přišla zrovna docela vpohodě, ikdyž zrovna vty verzi s hvezdičkama to predni svetlo s pneumatikou jako těžiště moc nefungujou no, objektivovej efekt je klasika z ps a vychazi z ty čočky toho světla, co se tyče toho pruhu vlevo za autem tak to jsem hrozně odflaknul, udělal sem si moc ořizlej render tak jsem to pakroztahoval v ps. Každopádně díky za kritiku :) Po včerejšku se mi to uleželo a vidim ty věci, ktery jsem včera neviděl
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 0 Michal-Tejmar 17. října 2013, 08:22
2 určitě bez hvězdiček. Jinak to působí že je tam blbě perspektiva, nebo nevim - nějak se ztrácím v tý střeše asi. Ale nevadí mi to ono to tak nějak působí v celkovém vyznění dobře. baví mě to, je to na 3d grafiku nezvykle osobitý, i když to možná dělá jen ten šum. Ten tam teda místy dělá trochu svinec. Například mezi zadkem auta a tou plochou v levo je vidět "čistější" vertikální pruh. Někdo by ti možná řekl že je auto moc v pravo, ale to mě taky tak nějak baví. ještě koumám kde končí ten "šrafovaný" povrh pod tím blatníkem a proč končí zrovna tam kde končí.ten objektivovej efekt u zadního blatníku bych klidně vypustil, krom toho nevím jestli je zrovna tam správně. Taky nevím jestli je mi sympatický ten špatně odstupňovaný gradient v pozadí v pravo, ale možná že zrovna jo.
Eddie
kvalita komentáře: 0 Eddie 16. října 2013, 17:25
1 -
Eddie
kvalita komentáře: 0 Eddie 16. října 2013, 17:24
Nechci vypadat jako rejpal, ale neměly by mít všechny ty odlesky stejnej úhel?
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 16. října 2013, 12:49
3 :ja:
  • munch Autor
    munch
  • 9 bodů
  • 4 komentářů
  • 4 hodnocení
  • 16. října 2013, 10:17
  • 1216 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz