Jde to Dobré Wow!

Moštárna

3D Grafika > Interier / Charakter / Scéna
Moštárna - 3D grafika - jaro

Použitá techhnika, software

zbrush mari max ps
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Mesje
kvalita komentáře: 0 Mesje 13. února 2015, 17:14
2 -
ticor
kvalita komentáře: 0 ticor 20. ledna 2014, 20:33
1 -
shyANDROID
kvalita komentáře: 0 shyANDROID 04. ledna 2013, 22:49
0.7 -
Mefisto
kvalita komentáře: 0 Mefisto 28. července 2012, 19:08
1 -
slamxcz
kvalita komentáře: 0 slamxcz 25. července 2012, 21:00
3 -
Prott
kvalita komentáře: 0 Prott 14. července 2012, 19:57
3 -
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 13. července 2012, 03:47
3 :jo: :jo: :jo:
anomy
kvalita komentáře: 0 anomy 11. července 2012, 14:51
3 -
zampfir
kvalita komentáře: 0 zampfir 11. července 2012, 08:36
3 -
matejdamek
kvalita komentáře: 0 matejdamek 10. července 2012, 14:33
1.5 -
MaxF
kvalita komentáře: 0 MaxF 10. července 2012, 12:38
1 -
Jokerka
kvalita komentáře: 0 Jokerka 10. července 2012, 06:58
3 -
mikimaus
kvalita komentáře: 0 mikimaus 09. července 2012, 11:10
3 -
BakaMarionet
kvalita komentáře: 0 BakaMarionet 08. července 2012, 21:14
1 -
Percian
kvalita komentáře: 0 Percian 08. července 2012, 19:41
a ja ze to hodnotim fotku :)
Percian
kvalita komentáře: 0 Percian 08. července 2012, 19:40
1 -
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 08. července 2012, 18:36
malinovka: jako minus jsem to myslela.Ze uz je to preefektovany
josephD
kvalita komentáře: 0 josephD 08. července 2012, 18:28
1 -
dominikmatus
kvalita komentáře: 0 dominikmatus 08. července 2012, 17:34
1.5 Jako vždy, krásné.
malinovka
kvalita komentáře: -1 malinovka 08. července 2012, 16:01
Mě to přijde také skvělé, ale hlavně po technické stránce (3D modelaci nerozumím) a po stránce ideové/koncepční. Myslím, že taková práce se dá hodnotit podobnými kritérii jako třeba malovaný obraz (evidentně se také snažíš o to, aby to tak taky vypadalo – že ti jde víc o to, aby to vypadalo jako obraz než aby to vypadalo jako realita/fotografie), proto musím zmínit několik věcí, o kterých si myslím, že by se ti u takové v podstatě inscenované práce neměly stát. V první řadě mě praštilo do očí to jak se kryje obličej s rukou v pozadí. Je to dost blbý. Není tam téměř žádný tonální ani barevný kontrast. Pleťovka hlavy se spojí s pleťovkou ruky a ve výsledku z toho vzniká nepěkný patvar – tedy na první pohled, na druhý už je jasné, že je v pozadí ruka. Ale ptám se, z jakého důvodu je to tam takhle (podle mě blbě) řešené? Je v tom nějaká hříčka/záměr? ... A můžu pokračovat hned za rukou je další opravdu rušivý detaily – budík – je nutné aby byl hned z půlky v zákrytu ruky? ... nešlo to řešit jinak? ... Budu pokračovat – proč mu za zadkem svítí odlesk čehosi? Akorát to tahá za oči. Proč je jablko na ořez? Proč se hrana lampy dotýká hrany obrazu? Takovéhle věci se běžně vytýkají u fotografie, dokonce i u reportážní, kde na řešení těchto maličkostí není téměř žádný čas, ale tam se to nechá odpustit. U takovéhle práce ale nikoliv. Podezřívám tě, že si buď neděláš vůbec žádné skici, a nebo že dokonce o tom, že bys toto měl řešit, vůbec nevíš.

Jinak je to ucho není vůbec nějak výrazně nadživotní. Je známé, že lidem rostou uši celý život, obzvláště mužům. Někdy si toho všimni, jak mají dědkové velké uši. Navíc také existuje něco, čemu se říká „výtvarná nadsázka“ a tady je zrovna myslím namístě, jelikož má naslouchátku a tím,ž e se to ucho maličko zvětší, dá se na něj důraz.
Zajímalo by mě ale, kam míříš tímto: "ten lis uz vypada jako malovany a ne jako render". To je jako plus a nebo mínus? Dík.
Jinak je to ucho neni vůbec nějak výrazně nadživotní. Je známé, že lidem rostou uši celý život, obzvláště mužům. Někdy si toho všimni, jak mají dědkové velké uši.
Zajímalo by mě ale, kam míříš tímto: "ten lis uz vypada jako malovany a ne jako render". To je jako plus a nebo mínus? Denisa:
Raeva
kvalita komentáře: 0 Raeva 08. července 2012, 14:34
1 -
Avokilamas
kvalita komentáře: 0 Avokilamas 08. července 2012, 12:36
3 -
Filda
kvalita komentáře: 0 Filda 08. července 2012, 11:07
1.5 -
Michal-Tejmar
kvalita komentáře: 2 Michal-Tejmar 08. července 2012, 09:32
2 Já myslim že jsou lidé s takhle velkýma ušima.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 07. července 2012, 19:11
3 co bych vytkla je megavelke ucho a ten lis uz vypada jako malovany a ne jako render.moc se mi nelibi jak je to preefektovane.Rekla bych ze to je nejslabsi z tvych praci.Ale samozrejme ze i tak je to velmi nadprumerna prace a obdivuju te ze mas ten cas
Cukvala
kvalita komentáře: 0 Cukvala 07. července 2012, 19:04
3 -
nestcanz
kvalita komentáře: 0 nestcanz 07. července 2012, 17:26
3 zaslouženě
MaComiX
kvalita komentáře: 0 MaComiX 07. července 2012, 17:10
3 :tlesk:
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 07. července 2012, 16:08
3 -
darkfejzr
kvalita komentáře: 0 darkfejzr 07. července 2012, 16:07
3 další bomba
Artguy
kvalita komentáře: 0 Artguy 07. července 2012, 15:32
asi to bylo zdlouhavy, ze...
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 07. července 2012, 14:52
3 Jako vždy skvělé.
MartinVlach
kvalita komentáře: 0 MartinVlach 07. července 2012, 14:46
3 -
Kellart
kvalita komentáře: 0 Kellart 07. července 2012, 14:18
3 -
Nejmenuje
kvalita komentáře: 0 Nejmenuje 07. července 2012, 13:53
3 -
Conay
kvalita komentáře: 0 Conay 07. července 2012, 13:07
3 -
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 07. července 2012, 12:46
1 -
SADOOO
kvalita komentáře: 0 SADOOO 07. července 2012, 12:33
1 Paráda. :)
nabelekm
kvalita komentáře: 0 nabelekm 07. července 2012, 12:23
3 -
jaro
kvalita komentáře: 0 jaro 07. července 2012, 12:09
malinovka: no modelace
korin
kvalita komentáře: 0 korin 07. července 2012, 12:01
3 -
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 07. července 2012, 11:31
je to všechno opět pouze modelace nebo kompilát?
malinovka
kvalita komentáře: 0 malinovka 07. července 2012, 11:12
starej Brůna...
HumanART
Body od neregistrovaných
  • jaro Autor
    jaro
  • 84.4 bodů
  • 16 komentářů
  • 37 hodnocení
  • 3 hodnocení neregistrovanými
  • 07. července 2012, 10:40
  • 4553 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz