Jde to Dobré Wow!

No Snow in Hell

3D Grafika > Ostatní
No Snow in Hell - 3D grafika - rtep

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Tak tohle je moje soutěžní dílko do poslední, prosincovo-lednový Rendermanie na www.maxarea.com, více tady:
http://www.maxarea.com/modules.php?name=News&file=article&sid=2110
Stručně, člověk dostane vymodelovanou scénu a kameru, to nesmí měnit, a má za úkol jí namapovat, udělat textury, matroše, nasvítit, vyrenderovat, stylizovat...
Scénku modeloval Richit, pokud se vám tam něco nezdá nebo se snad někomu nelíbí zvolenej úhel kamery, neni to moje chyba :D
Skončil sem... asi šestej jestli dobře počítám, a udělalo mi to radost :)

Samozřejmě, snad je to poznat, scéna je myšlená jako zimní idylka se sněhem, ledem a rampouchama, já to jako jedinej pojal krapet jinak (a to sme na nedávnym srazu ftipkovali že ve sněhu to neudělá nikdo a originální se budou snažit bejt všichni) :D
Jo proto ten název, No Snow in Hell :)

Postavy v oknech sou z všici z MAXAREA Crew, dal sem je tam jako vtípek, nechtěl sem tak nikomu lízt do zadku ani tim vyjádřit že bych je rád usmažil :D To samý to logo MAXAREA, ta kostička, sem jí tam dal... protože mám MAXAREU rád :)

ten černej proužek dole, ten tam do soutěže bejt musel, váhal sem jestli to sem dát takhle nebo bez něj, nakonec sem ho tu nechal, snad mi někdo nedá špatný hodnocení jenom proto že by se mu nelíbil font či tak něco :D

Co se zpracování týče, povinnosti jako Vánoce, Silvestr, konec prvního pololetí ve škole a hraní FlatOutu 2 mi znemožnily pořádně se tomu věnovat, takže sem naprosto odflákl textury :( Sem na to nějak neměl sílu... Hlavní pro mě byl ten nápad a udělat to tak, aby i poloblbej poznal že to je láva :D

Ale tak stručně, modely sem tak nějak narychlo namapoval, vyexportoval UV Templaty, ve Photoshopu udělal akci co mi vezme UV Template, hodí ho na blending mód screen aby byly vidět jen ty bílý lajny, udělá pod nim základovou vrstvu a celý uloží jako PSD, ty sem pak přihodil k odpovídajícím matrošům. textury sem teda nějak naplácal, láva to je nějáká textura ze hry snad z Jedi Academy :D Mno a... skutečně sem se nekadil s žádnejma matrošema a šejdrama, jak by se od Rendermanie očekávalo :D Všecko je klasickej maxoidní Standard matroš, kromě self-illumination u lávy tam sou všecky matroše stejný jednoduchý, prostě sem to s flat nasvícením vyrenderoval jako Diffuse Pass, pak sem pomocí Skylightu a LightTraceru vyrenderoval GI pass a takhle podobně directlight pass, pak sem vzal V-Ray, všemu dal bílej matroš jen lávu nechal, neměl sem tam žádný světlo, jak má matroš lávy self-illumination tak ale světlo vyzařuje, to sem ještě zesílil zvednutím Generate GI ve V-Ray Properties. no a tak vzniknul lava pass, a tak dále a tak dále... Skládal sem v After effcts, kvůli nelinearitě, možná se mi někdo vysměje že na statickej obraz beru AE, ale prostě se mi líbí jak si jeden ten pass přerenderuju a hned se aktualizuje, v PSku bych ho tam musel ručně hodit... No a pak nějaký domalovávání ruční a barevný korekce v PSku... blablabla dalo by se toho napsat víc ale ne ne ne stejně se to sem ani nevejde :D :D :D Třeba napíšu a udělám i s vobrázkama nějaký mejkinof :)

Použitá techhnika, software

3ds Max, V-Ray, After Effects, Photoshop, tablet
Pro přidání komentáře se přihlašte.
fefina
kvalita komentáře: 0 fefina 16. června 2009, 15:10
1 úžasný
Imzadi
kvalita komentáře: 0 Imzadi 21. února 2007, 10:42
ps: kdybys delal i ten samotnej model, tak mas odeme desitku
kezooor
kvalita komentáře: 0 kezooor 21. února 2007, 10:42
2 Brrrr :grr:
Imzadi
kvalita komentáře: 0 Imzadi 21. února 2007, 10:41
1 Ta lava je moc fajn, a cela scena pusobi pekne demonicky...libi se mi to.
A to logo Maxarea je tam imho docela hodi
vortex
kvalita komentáře: 0 vortex 28. ledna 2007, 22:21
3 :stop:
Artguy
kvalita komentáře: 0 Artguy 28. ledna 2007, 11:03
2 libi se mi vic benda,ale ty jsi asi jediny v te soutezi neudelal snehovou nadilku a tva texturka lavy je supr.
Freezer
kvalita komentáře: 0 Freezer 24. ledna 2007, 22:30
kolemjdouci: spatne si to pochopil, todle je scena do rendermanie, tzn ze si stahnes scenu a pak jde jen o to jak to otexturujes, vyrendrujes a upravis bez vetsich zasahu do sceny (zadny upravovani modelu, hybani kamerou atp..), takze pracne vytvorenou scenu delal nekdo jiny, coz Rtep i psal..
spratek
kvalita komentáře: 0 spratek 22. ledna 2007, 13:38
freezer, ty?:che: coze?:stop: vážně?:tam: neee?:mrk:
Freezer
kvalita komentáře: 0 Freezer 21. ledna 2007, 23:14
Scenka od Richita je pekna, sam jsem si ji i stahoval a puvodne jsem mel v planu to taky zkusit, ale nakonec jsem se na to teda vykaslal no..

souhlas s betasoftem, originalni to urcite je, ale provedeni se mi moc nelibi, dal bych tak 5
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 21. ledna 2007, 23:07
teda, oproti těm ostatním pracím co tam jsou mi to nepřipadá moc dobrý... 6 (nápad dobrej, ale provedení dost pokulhává)...
rtep
kvalita komentáře: 0 rtep 21. ledna 2007, 22:18
benda4733: tos tam nemusel kopírovat celej ten text :D :D :D
Andrew: úplně všecko je popsaný v tom megadlouhym textu, žádná přímo záře tam nejni, to kolem tý lávy je prostě světlo který ta láva vydává, přes Irradiance mapu ve V-Rayi... :)
Andrew
kvalita komentáře: 0 Andrew 21. ledna 2007, 22:05
2 Libivy....a hlavne co se ceni, je napad. Co sem koukal na tvoji konkurenci, tak maj fsade snih. Jedinej ty vybocuj z rady....:mrk: a ma to uplne jinej smrnc, je to hezky. Jestli budes mit naladu, prozrad mi jako beginnerovy tu zari, to je efekt aplikovanej na material ID? Mas u me lepsi devitku :jo:
andree
kvalita komentáře: 0 andree 21. ledna 2007, 21:13
2 ty lidi v těch oknech mě děsí :grr: muhehe
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 21. ledna 2007, 21:13
Šestý místo je vpoho, ne?
Benda4733
kvalita komentáře: 0 Benda4733 21. ledna 2007, 21:10
2 "Tak tohle je moje soutěžní dílko do poslední, prosincovo-lednový Rendermanie na www.maxarea.com, více tady:
http://www.maxarea.com/modules.php?name=News&file=article&sid=2110
Stručně, člověk dostane vymodelovanou scénu a kameru, to nesmí měnit, a má za úkol jí namapovat, udělat textury, matroše, nasvítit, vyrenderovat, stylizovat...
Scénku modeloval Richit, pokud se vám tam něco nezdá nebo se snad někomu nelíbí zvolenej úhel kamery, neni to moje chyba :D
Skončil sem... asi šestej jestli dobře počítám, a udělalo mi to radost :)

Samozřejmě, snad je to poznat, scéna je myšlená jako zimní idylka se sněhem, ledem a rampouchama, já to jako jedinej pojal krapet jinak (a to sme na nedávnym srazu ftipkovali že ve sněhu to neudělá nikdo a originální se budou snažit bejt všichni) :D
Jo proto ten název, No Snow in Hell :)

Postavy v oknech sou z všici z MAXAREA Crew, dal sem je tam jako vtípek, nechtěl sem tak nikomu lízt do zadku ani tim vyjádřit že bych je rád usmažil :D To samý to logo MAXAREA, ta kostička, sem jí tam dal... protože mám MAXAREU rád :)

ten černej proužek dole, ten tam do soutěže bejt musel, váhal sem jestli to sem dát takhle nebo bez něj, nakonec sem ho tu nechal, snad mi někdo nedá špatný hodnocení jenom proto že by se mu nelíbil font či tak něco :D

Co se zpracování týče, povinnosti jako Vánoce, Silvestr, konec prvního pololetí ve škole a hraní FlatOutu 2 mi znemožnily pořádně se tomu věnovat, takže sem naprosto odflákl textury :( Sem na to nějak neměl sílu... Hlavní pro mě byl ten nápad a udělat to tak, aby i poloblbej poznal že to je láva :D

Ale tak stručně, modely sem tak nějak narychlo namapoval, vyexportoval UV Templaty, ve Photoshopu udělal akci co mi vezme UV Template, hodí ho na blending mód screen aby byly vidět jen ty bílý lajny, udělá pod nim základovou vrstvu a celý uloží jako PSD, ty sem pak přihodil k odpovídajícím matrošům. textury sem teda nějak naplácal, láva to je nějáká textura ze hry snad z Jedi Academy :D Mno a... skutečně sem se nekadil s žádnejma matrošema a šejdrama, jak by se od Rendermanie očekávalo :D Všecko je klasickej maxoidní Standard matroš, kromě self-illumination u lávy tam sou všecky matroše stejný jednoduchý, prostě sem to s flat nasvícením vyrenderoval jako Diffuse Pass, pak sem pomocí Skylightu a LightTraceru vyrenderoval GI pass a takhle podobně directlight pass, pak sem vzal V-Ray, všemu dal bílej matroš jen lávu nechal, neměl sem tam žádný světlo, jak má matroš lávy self-illumination tak ale světlo vyzařuje, to sem ještě zesílil zvednutím Generate GI ve V-Ray Properties. no a tak vzniknul lava pass, a tak dále a tak dále... Skládal sem v After effcts, kvůli nelinearitě, možná se mi někdo vysměje že na statickej obraz beru AE, ale prostě se mi líbí jak si jeden ten pass přerenderuju a hned se aktualizuje, v PSku bych ho tam musel ručně hodit... No a pak nějaký domalovávání ruční a barevný korekce v PSku... blablabla dalo by se toho napsat víc ale ne ne ne stejně se to sem ani nevejde :D :D :D Třeba napíšu a udělám i s vobrázkama nějaký mejkinof :)" Tohle fuckt číst nebudu!!!
Ale dílko se mi líbí!!!
Chimera
kvalita komentáře: 0 Chimera 21. ledna 2007, 20:00
je mi z toho nějak horko:stop:
HeinzNewman
kvalita komentáře: 0 HeinzNewman 21. ledna 2007, 19:47
to de. :smk:
HumanART
Body od neregistrovaných
  • rtep Autor
    rtep
  • 15.4 bodů
  • 17 komentářů
  • 8 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 21. ledna 2007, 19:46
  • 4442 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz