Jde to Dobré Wow!

nvm

3D Grafika > Ostatní / Animace / Objekt
nvm - 3D grafika - hanuman

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce



model jsem vytvořil podle 2d konceptu od Aarona Simse,
příště se mi matchmoving snad povede o něco leépe, animace bude delší a v lepším rozlišení :)

turntable zbrush: matchmoving:

Použitá techhnika, software

Zbrush, Maya, Headus UV Layout, Photoshop, PFTrack, After Effects
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Sebastian-Wortys
kvalita komentáře: 0 Sebastian-Wortys 16. února 2016, 11:55
1.5 -
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 24. března 2013, 19:52
Eru: videl
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 23. března 2013, 18:02
0.7 Jako z filmu/hry THE THING... Viděl si?
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 17. října 2010, 09:36
Ayllu: cau. tady ma nejaky ukazky :) http://www.aaron-sims.com/portfolio.php
Ayllu
kvalita komentáře: 0 Ayllu 16. října 2010, 22:24
3 nevim, kdo je Aaron Sims, ale připomíná mi to stvůru z Obscure nebo Alone in the Dark4 (:
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 24. září 2010, 20:14
LeF: necekal bych ze to nekoho pobavi :)
Nejmenuje
kvalita komentáře: 0 Nejmenuje 24. září 2010, 20:00
1.5 :che:
spratek
kvalita komentáře: 0 spratek 24. září 2010, 13:11
hanuman: jo :)
LBs
kvalita komentáře: 0 LBs 23. září 2010, 20:33
ty zvíře :che: dobrá sranda :tlesk:
iihaha
kvalita komentáře: 0 iihaha 23. září 2010, 19:50
1 sympatický! :hi:
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 23. září 2010, 18:46
spratek: district? :)
spratek
kvalita komentáře: 0 spratek 23. září 2010, 18:38
2 plave a prijde mi blbe nasvicenej, zkusil bych prepalit ;) jak v tom sci-fi. v produkci jacksona, ted nevim jmeno
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 23. září 2010, 16:00
hanuman: matchmover, boujou..jak kdy,kde a na co
Beejay
kvalita komentáře: 0 Beejay 22. září 2010, 17:04
1.5 -
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 22. září 2010, 13:08
Denisa: tak co? jestli to teda neni tajny :)
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 22. září 2010, 12:53
hanuman: nepouzivam pftrack
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 22. září 2010, 12:35
Denisa: prosimte nevis jak oznacit jednotlivy features:) v jednotlivých snimcich v pftracku a smazat je? ....v maya live to jde uplne logicky ze pres ne prejede mysi a dam delete ...tady jsem na to zatim neprisel.... jen vim zatim o ty volbe kliknout pravym tlacitkem a dat remove from frame+backwards/forwards... nebo co pouzivas k matchmovingu? dik :tam:
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 22. září 2010, 12:25
Plumm: ...chci jeste udelat animaci jak nici plzensky "kasny" :D
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 22. září 2010, 12:20
Tyvoe docela dobroš:) Ten hmyzák se mi líbí, chtělo by to, pohrát si s nim a udělat nějakou krutou statickou scénu:)
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 22. září 2010, 09:39
taky nevim jestli jsem nekde nemel treba spatne nastavene fps nebo takneco :) protoze primo v pftracku to vypada jeste docela dobre...
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 22. září 2010, 09:27
3 -
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 22. září 2010, 09:26
getzz: 30 hodin no... asi tak :tam:
getzz
kvalita komentáře: 0 getzz 22. září 2010, 08:47
1 no keby o 30 hodin vice prace na matchmovingu tak by to bylo super, zda se mi ze ten onej pavouk plave na podlaze jak tvrdi deniska, kazdopadne super napad :-) udelal bych ho tak 80 krat vetsi a zaber ve meste
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 22. září 2010, 00:16
Denisa: jo trosku to plave... priste si s tim trackingem budu muset vic pohrat nez do toho zacnu neco davat :tam: ..psal jsem to rovnou do poznamek
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 22. září 2010, 00:12
aha
ale nejak hodne ti to plave
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 22. září 2010, 00:11
a co je tam animace?
  • hanuman Autor
    hanuman
  • 15.2 bodů
  • 23 komentářů
  • 9 hodnocení
  • 21. září 2010, 23:50
  • 5741 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz