Jde to Dobré Wow!

Heavy Artillery Assault

3D Grafika > Ostatní / Scéna / Wallpaper
Heavy Artillery Assault - 3D grafika - Rawalanche

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Mno ja vim no... textury... ty se mi vazne nejak extra nepovedly... ale uz takhle byl boj to dokoncit...

Použitá techhnika, software

Softimage, Mental Ray, Photoshop
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Rawen
kvalita komentáře: 0 Rawen 03. ledna 2013, 15:44
3 Jů, to mi připomnělo Dunu
josephD
kvalita komentáře: 0 josephD 12. dubna 2011, 15:11
1 -
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 08. července 2009, 19:40
ultrainferna: U tech pasu jsou to jen konce, ktery drzi ty osy tech hnacich kol. Ty samotny hnaci kola ktery jsou v kontaktu z temi pasy jsou pod tim krytem... nejdou videt :kuk:
ultrainferna
kvalita komentáře: 0 ultrainferna 08. července 2009, 17:08
2 Mně se to líbí :o) Vytkl bych ti ale konstrukci pásů, přijde mi taková prapodivná, ty hnací kolečka (mnebo jak to nazvat) by měla přiléhat k dílkům toho pásu, nie? ...by se to neotáčelo.
ale jinak je to gut, krásně heavy-rusty-oily...
mamka
kvalita komentáře: 0 mamka 17. června 2009, 09:18
1 KLuci mají pravdu. Ani mi nevadí ty textury, ale chtělo to větší akcent - ztmavit nebe, udělat kontrastnější stíny, zvolit jiný úhel pohledu. Je to pěkný, ale nudný..
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 17. června 2009, 04:29
Rawalanche: Na tomhle:http://img188.imageshack.us/img188/7923/finalmodel1.jpg obrazku, ten model pusobi tak jak ma. Giganticka valecna bestie. A vubec nevadi, ze kolem nej neni hyperkomplexni scena. Takhle nejak jsi mel pojmout ten finalni obrazek. Poradne prodat tu masivnost.
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 16. června 2009, 21:22
Rawalanche: napsal jsem že to tak působí... a to je podle mě fakt. ta textura to imho dost zabila...
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 16. června 2009, 21:17
Travolta: ja vim... jak rikam... moje prvni komplexni scena... dodelat to a vyrenderovat to aniz by to spadlo byla priorita... ono 8 milionu poly neni nejmin, priste uz urcite neudelam tolik chyb a dojde i na veci jako lepsi dej, textury a kamera
Ryz
kvalita komentáře: 0 Ryz 16. června 2009, 21:13
2 S modelem sis vyhrál, ale ve výsledku se ti ho tam vůbec nepodařilo prodat... díky té jednotné textuře vypadá jak lowpolyáček. K tomu ještě upravit kameru a je to fajn.
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 16. června 2009, 21:05
Rawalanche: nedokážu ti říct co, přesně mi nesedí na světle. u modelů to dokážu říct celkem s jistotou. na mě to působí jednak jako hračka (což dělá i úhel kamery) a pak (a to zase dělá patrně textura), že působjej celkem nedetailně. další věcí u modelů je, že působjej jako jeden celek (třeba ten "tank" či co to je), přitom by se to mělo skládat z daleko víc částí. mě to prostě hrozně splívá. tim samozřejmě neřikám, že je to jeden objekt. nesedí mi i prázdnost scény. kdybys tam narval nějakej bordel (prach, stopy pásů, co já vim), mělo to trochu dinamičnosti. nějakej "život", dát tam třeba vojáky, cokoliv. + podle mě tomu schází i prostor. což je určitě zvolenou kamerou. nevim no... co víc napsat

na druhou stranu rozumim tomu problému něco takovýho dotáhnout... já třeba už hrozně dlouho dělám na tomhle: http://temp.justart.org/grozny.jpg a je to potíž, jednak kvůli náročnosti a jednak kvůli světlu, jelikož to tam ovlivňuje hrozně moc faktorů... ale furt se to snažim dodělat... ovšem jde to z tuha...
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 16. června 2009, 18:28
betasoft: No vidis, a ja nad tim stravil mesic. Muzes mi rict co konkretne je na modelech nedotazenyho? A jestli renderem myslis svetlo a GI tak co je nedotazeny na nem? Podle me to pokulhava po strance materialu a postprodukce. Videl jsem tvoje portfolio a na to jak mi tady kritizujes rendery se mi zdaji tvoje rendery po strance nasviceni a renderu celkem slabe.
betasoft
kvalita komentáře: 1 betasoft 16. června 2009, 18:00
chmmm, připadá mi to teda odfláklý... nedotažený textury a modely + render...
TeaPod
kvalita komentáře: 0 TeaPod 16. června 2009, 16:40
hned mě napadlo že je to wallpaper když jsem to viděl :D
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 16. června 2009, 16:18
Rawalanche: Problem je, ze ten zaber je strasne plochej a bez detailu. Dalsi vec, co se postprodukce tyce, chybi ti tam napr. motion blur nebo naznak alespon nejaky expozice. Barvy jsou taky o nicem, jelikoz tam nemas napr. zadny komplimentarni barvy ani kontrast.

Neni to spatnej render, ale ta postprodukce tomu opravdu hodne chybi.
gart
kvalita komentáře: 0 gart 16. června 2009, 15:16
3 army a podobným věcem nerozumim (jen do určitý míry :jo: ) ale líbí.. :smk:
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 16. června 2009, 13:55
Araon: Nene, te je tam vic nez 30%... ty skaly vzadu, ten rez na tom znicenym robotovi, kour, color correction, nebe, ruzny opotrebeni na tech strojich, depth fog, ty textury na zemi, atd atd atd... mel jsem asi 6 render passu a 20 alpha masek... =)
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 16. června 2009, 13:54
Araon: Chtel jsem se rozepsat, ale tys to vystih nejlip, tak jen souhlasne cituju ;)
BlackTangerine
kvalita komentáře: 0 BlackTangerine 16. června 2009, 13:54
Hunter: ok:hi:
Araon
kvalita komentáře: 1 Araon 16. června 2009, 13:36
Rawalanche: Mohu jenom vrele doporucit, vykaslat se v podobnem pripade (kdyz to ma byt staticky obrazek) na ciste 3D a dodelat x veci v Photoshopu. Jinak se z toho zcvoknes. Koneckoncu pro film se to nedela jinak. Proste ti chybi postprodukce. :mrk:
Rawalanche
kvalita komentáře: 0 Rawalanche 16. června 2009, 13:25
Araon: Ja mel obri plany... vojacky... jedno z artillery melo strilet, v pozadi mely byt sloupy koure, ty AA rotacaky na strese mely strilet na ty letadla... Ale byla to moje uplne prvni komplexni scena, takze byl vubec boj to dokoncit, natoz se s tim jeste patricne vyhrat. Hodne sem se z toho naucil, takze v pristi komplexni scene uz urcite nejaky drama bude =)
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 16. června 2009, 13:09
Me by ani tak nevadily textury. Pri dostatecne detailnim modelu vypada slusne i obycejny noise. Ovsem pokud mam hodnotit nikoliv modely, ale celou tu scenu, tak mi nejvic vadi absence jakehokoliv elementu, ktery by uvedl ty stroje do patricne perspektivy. Hadam, ze to maji byt megavelke megamrchy, ale vypadaji jako modylky na prkne. Co takhle kameru niz, nejaky ten podhled, par vojacku do popredi ci tak neco? Nejak to zdramatizovat?
iihaha
kvalita komentáře: 0 iihaha 16. června 2009, 12:41
0.7 Já nic neumím a ničemu nerozumím, ale ta sci-fi vizáž se mi zamlouvá, a jak už se zmiňovalo minule, má to šmrnc Duny, tož to jo :) (I v StarWars by se daly najít podobně trochu omšelé a těžkopádné a těžce ozbrojené mašinky)
BlackTangerine
kvalita komentáře: 0 BlackTangerine 16. června 2009, 12:25
Hunter: oko laika..., já rozumím malbě apod. a tohle je taky výtvarno, tak proto.. líbí se mi to,... to nemůžu? Radši řeknu upřímně, že nejsem žádný skvělý znalý člověk v tomto a nebudu ze sebe dělat "super znalce". Nevěděla jsem, že to je "zakázané":sry:
matt
kvalita komentáře: 0 matt 16. června 2009, 12:16
Hunter: a na tohle se zeptej dalších dvanácti set registrovanejch uživatelů. A bez smajlíku. :che:
BlackTangerine
kvalita komentáře: 0 BlackTangerine 16. června 2009, 12:02
1 já tomu teš jako hovno rozumím, 3D jsem nikdy nedělala..., ale toš pozdává se mi to na ten bodík:hi:
  • Rawalanche Autor
    Rawalanche
  • 13.7 bodů
  • 25 komentářů
  • 8 hodnocení
  • 16. června 2009, 10:52
  • 8045 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz