Jde to Dobré Wow!

TPS77

3D Grafika > Objekt
TPS77 - 3D grafika - Araon

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Hahaa. Dalsi ze serie hypernudnych renderu strikes back! A verte tomu, ze tohle modelovat (notabene takrka bez podkladu), byla temer stejna nuda, jako se na to koukat. Ale muselo to byt. Textury (jako jiz tradicne) by Michal Vondracek.

Použitá techhnika, software

Photoshop, 3D MAX, Oxygen2, Wacom Graphire 3
Pro přidání komentáře se přihlašte.
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 20. ledna 2009, 00:53
Andrew: To mas hru od hry jine. Spousta interierovych her, se treba bez LODu obejde docela, pripadne je maji jenom na necem (vetsinou charaktery). Ale jinak to byva neco mezi 3 az 6ti. Cim vic jich mas, tim mensi je pravdepodobnost, ze si nekdo vsimne prepinani mezi nimi. Na druhou stranu je to pak vic dat. No a samozrejme betonova krychle, bude mit min LODu, nez treba vrtulnik. My jsme se vetsinou snazili v kazdem LODu snizit pocet polygonu priblizne o polovinu. No a pak tu mas otazku modelu pro pohled zevnitr vozidla, ktere mohou byt v nekterych pripadech i daleko slozitejsi na vytvoreni, nez byl model z venci. Nemluve o tom, ze potrebuji detailnejsi textury.
hanuman: Tak ano. Mas jiste pravdu. Nejaky dramaticky uhel, nasvetleni a treba par chcuchvalcu koure, by jiste pomohlo. Ale to je presne to, co jsem nechtel delat.
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 19. ledna 2009, 19:03
s uhlem :)
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 19. ledna 2009, 19:02
no koukat na to by nemusela bejt nuda kdyby jsi si pohral s osvetlenim a tak ... z uhlem pohledu :) ale myslim ze jsi tu nekde psal, ze chces aby bylo videt jak to vypada v hernim enginu jestli jsem to spravne pochopil, takze vlastne nevim co k tomu dodat :)
Andrew
kvalita komentáře: 0 Andrew 19. ledna 2009, 18:49
Araon: Kolik tak urovni LODu se dela do games?
MaComiX
kvalita komentáře: 0 MaComiX 19. ledna 2009, 18:02
Venkov: nebo radiator (:
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 19. ledna 2009, 17:50
filipha: presne tak
filipha trafila kŕdeľ hlavićiek po klinci :ufo:
ach som unavený
filipha
kvalita komentáře: 0 filipha 19. ledna 2009, 17:46
Venkov: myslis ako retro pre mimozemstanov? :jo:
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 19. ledna 2009, 17:45
3 vyzerá to ako progresívna práčka :ne:
Nezn.uživatel
kvalita komentáře: 0 Nezn.uživatel 19. ledna 2009, 17:25
dobrej radiátor :jo:
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 19. ledna 2009, 15:04
ferdoperdo: No to zalezi doopravdy nejvic na podkladech. Kdyz jsou planky a dost obrazku, tak by teoreticky mela byt takovahle hranatost za den hotova. Kdyz ovsem musis neustale patrat, co ma jak vypadat a tvym jedinym zdrojem je Google, muze se i jednoduchy model pekne protahnout. No a pak UVcka, LODy, funkcni geometrie a tak dale...
Araon
kvalita komentáře: 0 Araon 19. ledna 2009, 14:21
Nejaky zatraceny radar :v8:
michal
kvalita komentáře: 0 michal 19. ledna 2009, 14:20
lazybastard: to bude nejaky sonar:) antenta:D
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 19. ledna 2009, 14:18
a co to je za vehykl?
  • Araon Autor
    Araon
  • 3 bodů
  • 13 komentářů
  • 1 hodnocení
  • 19. ledna 2009, 14:17
  • 4681 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz