Jde to Dobré Wow!

Konec prasete konzumního

3D Grafika > Charakter / Scéna / Exterier
Konec prasete konzumního - 3D grafika - aza

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Konec prasete konzumního aneb inspirace finanční krizí dneška.

Použitá techhnika, software

různý 3d software, adobe photoshop, wacom tablet
Pro přidání komentáře se přihlašte.
hanuman
kvalita komentáře: 0 hanuman 29. prosince 2008, 12:29
pekny... ja uz bych tam mozna nedaval tu korunu a graf :kuk:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 04. listopadu 2008, 19:54
hezka prace,jen mi to prijde uz krapet preplacany
loocas
kvalita komentáře: 0 loocas 04. listopadu 2008, 03:24
3 :che: :tlesk:
lazybastard
kvalita komentáře: 0 lazybastard 03. listopadu 2008, 09:56
1 myšlenka dobrá, ale celkově to je kompozične dost divné, je to takový prázdný, dle mého názoru by to chtělo jiný formát
aza
kvalita komentáře: 0 aza 03. listopadu 2008, 09:41
Jinak díky všem za reakce. Je to poučné.
aza
kvalita komentáře: 0 aza 03. listopadu 2008, 09:40
eviltwin: Přesně - je to to namachrované letadýlko z TOPGUNU :)
davidBray
kvalita komentáře: 0 davidBray 03. listopadu 2008, 08:41
aza: a přitom je F14 tomcat (:
deaddream
kvalita komentáře: 0 deaddream 03. listopadu 2008, 08:19
2 :hi:
Tyet
kvalita komentáře: 0 Tyet 03. listopadu 2008, 08:15
já tyhle agitky prostě netrávím
kolemjdouci
kvalita komentáře: 0 kolemjdouci 03. listopadu 2008, 08:06
3 masakr :) to me dost pobavilo
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 03. listopadu 2008, 07:41
máš imho lepší...
Mr.D
kvalita komentáře: 0 Mr.D 03. listopadu 2008, 00:06
nepaci ta obloha, ani jej kvalita ani perspektiva. cela horna cast je na urovni grafiky z minuleho desatrocia, sry:D
btw tu mincu navrhoval moj prastryko Otakar:mrk:
slamxcz
kvalita komentáře: 0 slamxcz 03. listopadu 2008, 00:05
Velice trefné podání :jo:
rdx
kvalita komentáře: 0 rdx 03. listopadu 2008, 00:01
prase je super .
aza
kvalita komentáře: 0 aza 02. listopadu 2008, 23:51
Plumm: Na této myšlence něco bude. Chci si najít víc času na takovéto věci pro radost, tak bych měl přicházet s novými věcmi častěji.
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 02. listopadu 2008, 23:35
aza: Tak tady nejde ani tak o srozumitelnost toho ztvárnění jako o neznalost lidí tvojí práce. Tim myslim, jakože když tu budeš mít víc věcí a ostatní uvidí, že fakt umíš a každá věc v tvym díle je promyšlená a neni náhodná, dojde jim, že takovejhle kiks neni omysl, ale naprosto jasnej úmysl.
aza
kvalita komentáře: 0 aza 02. listopadu 2008, 23:31
Plumm: Jo. Uvidím kolik bude reakcí, jako tvých a pak se ukáže, jak moc se mi to nepovedlo srozumitelně ztvárnit :)
aza
kvalita komentáře: 0 aza 02. listopadu 2008, 23:27
Odkaz na plnou velikost: http://tomaspilat.cz/prasatko.jpg
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 02. listopadu 2008, 23:25
aza: takže nebe je fakt úmysl jo?:)
aza
kvalita komentáře: 0 aza 02. listopadu 2008, 23:24
Plumm: Perspektiva se bortí, pole mizí, nebe padá. Chtěl jsem aby to vypadalo trochu stísněně. Stopa od traktoru je jenom jedna, což je takové poselství nesmyslného hospodaření. Prase si utahuje opasek a hubne. Pásek je takový ten F14 TORNADO, který frčel svého času - máme ho taky doma. Vnímám ho jako takový "shoppingovací" artefakt :) Každopádně díky.
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 02. listopadu 2008, 23:15
A ještě...nelíbí se mi jak je textura nebe ošklivě protažená, přitom perspektivně nezkreslená - viz ty čáry od letadel.
Ale prase je výborný teda:)
Mr.Ch.
kvalita komentáře: 0 Mr.Ch. 02. listopadu 2008, 23:14
:v28:
slakinglizard
kvalita komentáře: 0 slakinglizard 02. listopadu 2008, 23:14
supr:jo: :che:
Plumm
kvalita komentáře: 0 Plumm 02. listopadu 2008, 23:12
:che: :che:
Jak si utáhlo opasek:D
Jenom...neměla by se stopa traktoru perspektivně sbíhat rychleji? A neměly by tam ty stopy bejt dvě?:)
HumanART
Body od neregistrovaných
  • aza Autor
    aza
  • 9.4 bodů
  • 24 komentářů
  • 4 hodnocení
  • 1 hodnocení neregistrovanými
  • 02. listopadu 2008, 23:11
  • 5876 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz