Jde to Dobré Wow!

Hodinky

3D Grafika > Design / Objekt
Hodinky - 3D grafika - Onix

Informace, poznámkyZobrazit dílo na samostatné stránce

Tak konecne po dlhej, velmi dlhej dobe som nieco vydal. Nie je to slava no aby ste sa nehnevali ze som zaspal..xD

Použitá techhnika, software

Cinema 4D R11
Pro přidání komentáře se přihlašte.
nooly
kvalita komentáře: 0 nooly 12. listopadu 2008, 11:28
Denisa: ano, myslel jsem texturu "stolu" i ciferniku. pokud Ti textura na ciferniku prijde ok, tak je to Tvuj nazor, ale ja si to zdaleka nemyslim. co se tyce hran, tak jsem myslel objekty kolem ciferniku, takhle prece hodinky nevypadaji... ale libi se mi na druhou stranu naramek.
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 24. října 2008, 10:16
nooly: neverohodne textury? nechapu....textura je tam jedna na ciferniku a jedna na stole,ta na ciferniku je naprosto ok.Hrany? hrany nemuzes posuzovat pokud neznas original.Jediny problem je ve svetlech a renderu a materialech /+textura stolu/
zxy
kvalita komentáře: 0 zxy 22. října 2008, 16:04
3 :tam:
nooly
kvalita komentáře: 0 nooly 21. října 2008, 11:37
docela pekne. pro priste si urcite vyhraj s texturama, tyto vypadaji nanejvys neverohodne. take hrany soucasti objektu jsou prilis ostre, ale pro zacatek to urcite neni spatne, pokracuj v praci, casem to prijde!
DJ_SHato
kvalita komentáře: 0 DJ_SHato 21. října 2008, 09:28
mno.. ani neviem ako dlho si to robil.. ale tu vidim ze to nieje ono... cakal som nieco lepsie. poradit ti neviem tak sa neurazaj ale kritizujem to ako laik.. ;).. moc ostre tiene..nepaci sa mi material ani model .. napisal by som ti snaha sa cení.. ale nieje to pravda.. som zvedavi na dalsie pokroky.. ;).. peace
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 21. října 2008, 07:04
Onix: myslim ze v tomto pripade neni kde radit. muzu ti k tomu rict nasledujici: spatny model, spatna textura, naprosto nevhodne pouzite svetlo. tady neni jak radit. proste to smaz a zacni od znova. vezmi si treba hodinky co mas po ruce a dokud to nebude vypadat skoro identicky (alespon modelem, tak to sem nedavej). pak uz je mozne ti poradit s pouzitim vhodne textury a event s prostredim, do ktereho objekt umistit, svetlama. ale tady by byla podle mne jakakoliv rada celkem zbytecna.
Onix
kvalita komentáře: 0 Onix 20. října 2008, 16:24
Denisa: Ako ja neviem...ze by si niekoho povzbudila alebo prezradila v com je hacik, ked niekto nieco nevie tk by si mohla resp. niekto by mohol poradit ake chyby su tam a co treba opravit a nie furt sa nafuknut ze to vies lepsie a takto...ako mna nezaujima ze to vies lepsie ja by som ocenil hlavne rady...
ilmb
kvalita komentáře: 0 ilmb 20. října 2008, 08:26
Denisa: jj to je pravda i když to tak nevypadá všemu co tu mám sem věnoval moc času
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 19. října 2008, 22:46
ilmb: nejde o cas.Jde o to ze i jako 2deckar prece nerves na galerku kazdou skicu a kazdej pokus co udelas a rozhodne uz vubec ne prvni pokusy.Mne to tu u nekterych jedincu prijde trosku zaslepene nesebekriticke.
ilmb
kvalita komentáře: 0 ilmb 19. října 2008, 22:42
betasoft: Denisa: ja fakt nikdy 3d nezkoušel tak nevim kolik to da prace... vim kolik času davam 2D tak si řikam že to bude ještě o rozměr horší:w8:
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 19. října 2008, 22:39
ilmb: jo,nekteri jsou a nekteri ne ale rozdil je v tom ze nekteri necpou na galerii kazdej pokus co udelaji.Nechapu jak nekdo muze dat ven 30ti minutovou praci pokud jde o 3d.A pokud ji da a vypada to takto tak by mel vedet co cekat za kritiku
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 19. října 2008, 21:59
//ilmb:// myslim, že každýmu člověku kterej neni úplně negramotnej, co se počítačů týká, by tohle dokázal levou zadní za pár dní. s manualem k r6 určitě... zrovna na takovejch věcech jako je tohle neni nic těžkýho...
ilmb
kvalita komentáře: 0 ilmb 19. října 2008, 21:50
Onix: víš tady jsou všichni profesionlovéDenisa: a už se tak narodili... někteří jsou jenom hloupí..... ja bych tohle třeba nedokázal... ne že bych to zkoušel nemám na takovýhle blbosti čas ale asi to dalo moc práce... no nelibi
Onix
kvalita komentáře: 0 Onix 19. října 2008, 19:53
to bude tym ze som zaciatocnik...aha
Denisa
kvalita komentáře: 0 Denisa 19. října 2008, 19:40
no tohle je teda strasny,desitky zakladnich zacatecnickych vad plynoucich z neznalosti
Venkov
kvalita komentáře: 0 Venkov 19. října 2008, 19:18
my by sme sa nehnevali
Onix
kvalita komentáře: 0 Onix 19. října 2008, 19:07
ja viem ze to nie je slava ...ale som sa tomu velmi nevenoval...kazdy musi nejak zacat
betasoft
kvalita komentáře: 0 betasoft 19. října 2008, 18:58
bohužel hodně špatný... jak dlouho proimtě děláš něco ve 3d? tohle je pokrok maximálně tak po 2 týdnech od seznámení se s interfacem a vytvořenim první krychle. špatný... vždyť první dílo vložený tady je rok starý... na co prosimtě cinemu r11? možná by byla lepší r6 s manuálem...
Onix
kvalita komentáře: 0 Onix 19. října 2008, 18:39
to este nwm....ale bolo by to zaujimave..xD
jola
kvalita komentáře: 0 jola 19. října 2008, 18:38
semišového zlata? xD
Onix
kvalita komentáře: 0 Onix 19. října 2008, 18:35
tak pockaj zajtra urobim tieto hodinky v pracke..xD..ale uvazujem ze by som ich dal zo zlata..
jola
kvalita komentáře: 0 jola 19. října 2008, 18:33
ale semiš by se za chvíli uplně zasral a ošoupal....(no a hlavně by to za chvíli smrdělo nečistotama a ť chceš nebo nechceš) a vypratelný se mi nezdaj xD
Onix
kvalita komentáře: 0 Onix 19. října 2008, 18:29
to je nova moda..xD
rozalii
kvalita komentáře: 0 rozalii 19. října 2008, 18:27
jola: zřejmě semišově matny kov :)
jola
kvalita komentáře: 0 jola 19. října 2008, 18:26
zdaj se mi trochu semišový xD nemůžu si pomoct...
HumanART
Body od neregistrovaných
  • Onix Autor
    Onix
  • 3 bodů
  • 25 komentářů
  • 1 hodnocení
  • 19. října 2008, 18:25
  • 5527 zobrazení
  • 0 oblíbené
© 2006 - 2019 HumanART.cz - všechna práva vyhrazena | kontakt | reklama | podmínky | informace o HumanARTu | design & code by expectum.cz & ryz.cz